کد خبر : 1861439 | 06 دی 1401 ساعت 00:15 | 7.5K بازدید | 9 دیدگاه

امری: حق استون‌ویلا شکست 3-1 نبود

اونای امری، سرمربی استون ویلا، بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل لیورپول گفت استحقاق شاگردان او بیشتر از شکست 3-1 بوده است.

امری: حق استون‌ویلا شکست 3-1 نبود

به گزارش "ورزش سه"، امشب که لیگ برتر انگلیس بعد از وقفه حدودا یک ماهه به دلیل برگزاری جام جهانی قطر دوباره از سر گرفته شد یکی از مهم‌ترین بازی‌های روز را استون‌ویلا و لیورپول به میزبانی ویلا برگزار کردند.

تعطیلی لیگ برتر برای جام جهانی برای اونای امری هدیه‌ای ارزشمند بود چرا که این مربی اسپانیایی کمی قبل از وقفه در لیگها به جای استیون جرارد به عنوان سرمربی جدید ویلا منصوب شده بود. او در این یک ماه فرصت خوبی داشت تا با تیمش بیشتر آشنا شده و تاکتیک‌هایش را به استون‌ویلا تزریق کند.

با این حال اولین بازی بعد از شروع دوباره لیگ برای امری و شاگردانش خوب تمام نشد و آنها در خانه مقابل لیورپول و یورگن کلوپ 3-1 شکست خوردند.

1785346

اونای امری در پایان بازی در نشست خبری با حضور خبرنگاران شرکت کرد.

حق استون‌ویلا بیشتر از این نتیجه بود
بازی سختی بود ولی ما در نیمه اول استحقاق بیشتری داشتیم. آنها از ضربات ایستگاهی به گل رسیدند که برای ما واقعا ناراحت‌کننده است. ولی ما هم شانس داشتیم و در بیست دقیقه اول خیلی خوب کار کردیم و با چند موقعیت غافلگیرشان کردیم. ما جنگیدیم و موقعیت خلق کردیم ولی گل نزدیم. ما در نیمه دوم هم به خلق موقعیت ادامه دادیم و گل هم زدیم ولی گل سوم آنها همه رشته‌ها را پنبه کرد چون کار دیگر تمام شده بود.

1785347

در نیمه اول 20 دقیقه و در نیمه دوم 20 دقیقه خوب بازی کردیم
اینکه در طول 90 دقیقه همه چیز آنطور که می‌خواهید پیش برود خیلی بعید است. ما امشب در نیمه اول 20 دقیقه و در نیمه دوم 20 دقیقه خوب بازی کردیم. من امشب تیمی دیدم که از مربی‌گری‌اش خوشحالم. لیورپول عالی بود و در انتقالها با نونیز و صلاح واقعا اذیت می‌کرد. دروازه‌بان و مدافعان ما موقعیت‌های خوبی از آنها گرفتند. هوادران‌مان امروز شاهد یک بازی خوب بودند ولی من خوشحال نیستم چون می‌خواستم برنده بشویم.

عملکرد واتکینز زننده تنها گل استون‌ویلا
او با ماتیپ خیلی خوب جنگید و دوئل‌های زیادی را پیروز شد و یک گل خیلی زیبا زد. واتیکنز شانسهای دیگری هم داشت. ما باید از او حمایت کنیم تا روحیه تهاجمی‌تری پیدا کند و موفق‌تر بشود. او قابلیت این را دارد که به عنوان یک مهاجم گلهای زیادی برای استون‌ویلا بزند.

دیدگاه‌ها