کد خبر : 1861448 | 06 دی 1401 ساعت 03:30 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

وعده های پوچ زیادی دادند و دلیل بازی کردنم را نمی دانم

بازگشت لینگارد به اولدترافورد: با گلایه و توپ پر

جسی لینگارد در آستانه بازگشت به اولدترافورد با اعتراض به کنار گذاشته شدنش از یونایتد، این رفتار را حق خود ندانست.

بازگشت لینگارد به اولدترافورد: با گلایه و توپ پر

به گزارش ورزش سه، جسی لینگارد امروز به عنوان بازیکن تیم حریف در ورزشگاه اولدترافورد حضور خواهد یافت؛ چیزی که هرگز فکرش را نمی کرد. او امیدوار است تا در این دیدار ناتینگهام فارست را برای پیروزی مقابل منچستریونایتد یاری کند. اگرچه لینگارد می خواهد این تقابل را عادی جلوه دهد اما قطعا رویارویی با یونایتد در اولدترافورد نمی تواند مثل هر دیدار دیگری باشد. 

1785360

این مهاجم در هفت سالگی به یونایتد پیوست و در سال 2015 اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند. او بعد از یک دوره حضور قرضی در وستهم به منچستر بازگشت و انتظار حضور بیشتری در ترکیب شیاطین سرخ داشت اما سولسشر و سپس رانگنیک خیلی اعتقادی به او نداشتند. لینگارد با تاکید به اینکه وعده های پوچ زیادی در این مدت به او داده شد، می گوید: "نمی دانم دلیل بازی نکردنم چه بود!" 

1785361

او افزود: "نمی دانم مشکل چه بود! سیاست یا هر چیز دیگری! تا امروز پاسخی برای این سوال پیدا نکرده ام. انتظار داشتم حداقل به خاطر آن همه سال حضور در منچستریونایتد یک نفر به من می گفت که به این دلیل بازی نمی کنی. این اتفاق اما رخ نداد و وعده ها تحقق نیافت. من سخت تمرین می کردم و آمادگی بالایی داشتم تا بازی کنم. با این وجود وقتی به شما بازی نمی رسد، بسیار ناامید کننده است." 

1785358

لینگارد که اولین گل خود برای تیم جدیدش ناتینگهام را درست قبل از شروع جام جهانی و در جریان پیروزی دو بر صفر مقابل تاتنهام در جام کاربائو به ثمر رساند و در شرایطی که قرادادی یکساله بسته بود، امید زیادی داشت تا بعد از حضور در جام جهانی 2018، یکی از اعضای انگلیس در جام جهانی 2022 هم باشد اما مصدومیت از ناحیه آشیل او را متوقف کرد. مهاجم ناتینگهام حالا با بازیابی سلامت خود انگیزه زیادی دارد تا مقابل یونایتد در اولدترافورد گلزنی کرده توانایی های خود را به رخ بکشد.

1785362

دیدگاه‌ها