کد خبر : 1861449 | 06 دی 1401 ساعت 01:59 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

ایرانی‌ها دیر آمدند، شارلروا باخت

شارلروا در حضور تعویضی دو وینگر ایرانی خود مقابل اندرلخت شکست خورد.

ایرانی‌ها دیر آمدند، شارلروا باخت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا در حالی که علی قلی‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و به طور همزمان روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ دوشنبه شب در استاد دو پایس به مصاف تیم رده یازدهمی اندرلخت رفت.

یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده که در دو دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده بودند، در بازی مقابل اندرلخت هم نتوانستند به این روند ناکامی پایان بدهند و با دریافت یک گل به خودی در دقیقه ۸۵ برابر حریف خود شکست خوردند.

تیم فوتبال شارلروا با شکست یک بر صفر مقابل اندرلخت که دهمین شکست فصل آنها بود، ۱۹ امتیازی ماند و نتوانست از رده دوازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بالا برود و جای اندرلخت را در رتبه یازدهم بگیرد.

1785363

علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی شارلروا از دقیقه ۶۴ به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش وارد زمین شد که در هفدهمین بازی فصل خود نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

امیرحسین حسین‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که پیش از این در ۹ بازی ژوپیر لیگ به میدان رفته بود، از دقیقه ۸۱ دیدار برابر اندرلخت وارد زمین شد که در حضور کوتاه مدت خود فرصتی برای رساندن تیمش به امتیاز به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها