کد خبر : 1861457 | 06 دی 1401 ساعت 08:54 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

جوانان، گام های آخر برای صعود به جام جهانی

تمرینات تیم جوانان ایران که از یکم دی در کمپ تیم های ملی آغاز شده بود تا دهم دی ادامه خواهد داشت.

جوانان، گام های آخر برای صعود به جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود غیبت چهار بازیکن کلیدی در تمرینات، صمد مرفاوی و دستیارانش سعی در ایجاد آخرین هماهنگی بین ملی پوشان جوان دارند و آنطور که از شواهد امر پیداست همه چیز خوب پیش می رود و اشتیاق صعود به جام جهانی در چهره ملی پوشان پیداست.

1785388

چهار بازیکنی که در تمرینات تیم جوانان ایران حاضر نشدند، با توجه به پیگیری بدون وقفه بازی های لیگ برتر و لیگ یک در تمرینات تیم های باشگاهی حاضر هستند و از آنجایی که در گذشته در تمرینات و بازی های متعددی از تیم جوانان حاضر بودند با مشکل هماهنگی با سایر اعضای تیم مواجه نیستند و بعد از فارغ شدن از بازی های باشگاهی آماده بازگشت دوباره به اردوی تیم جوانان هستند.

1785387

فرصت زیادی تا شروع مسابقات نهایی جام ملت ها و هم چنین انتخابی جام جهانی در ازبکستان باقی نمانده است و باید از ایران به عنوان یکی از نامزدهای صعود به جام جهانی زیر 20 سال یاد کرد، مسابقاتی که بر خلاف جام جهانی با حضور تعداد تیم های کمتری یعنی 24 تیم برگزار می شود. در فرصت باقی مانده تا شروع بازی ها که اسفند ماه خواهد بود، به طور حتم تدارک دست کم یکی دو بازی دوستانه دیگر به تیم  جوانان ایران برای صعود بیشتر از تمرینات گروهی کمک می کند و باید منتظر ماند و دید که آیا فدراسیون فوتبال موفق به انجام این کار می شود یا نه.

دیدگاه‌ها