کد خبر : 1861458 | 06 دی 1401 ساعت 09:03 | 32.5K بازدید | 6 دیدگاه

علت خوشحالی آرش رضاوند در تمرین دیروز استقلال

آرش رضاوند در تمرین دیروز استقلال چهره شاد و بشاشی داشت. این فقط به سبب برد استقلال در هفته سیزدهم بازی ها در برابر صنعت نفت نبود.

علت خوشحالی آرش رضاوند در تمرین دیروز استقلال

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از عکس برداری از پای خود متوجه شد با مصدومیت از ناحیه رباط و مینیسک مواجه نشده است. شدت مصدومیت او در دربی به حدی بود که تعویض شد و در ادامه به دلیل ورم پا نتوانست با استقلالی ها تمرین کند و این موضوع شائبه مصدومیت جدی او را به وجود آورد. اما بعد از خوابیدن ورم پا و هم چنین عکسبرداری از پای مصدوم خود متوجه شد، خوشبختانه از ناحیه رباط و مینیسک داخلی با آسیب دیدگی مواجه نشده است؛ به طوری‌ که از دیروز تمرینات آماده سازی خود را برای بازگشت دوباره به میدان آغاز کرد.

آرش رضاوند یکی از مهره های کلیدی استقلال در هفته های سپری شده بوده است و ریکاردو ساپینتو دوست دارد یک بار دیگر او را در  ترکیب تیمش ببیند. در هفته های اخیر و در غیاب این بازیکن سرمربی تیم استقلال سعید مهری و امیر علی صادقی را در این پست آزمایش کرد. البته زیبر نیک نفس، امید حامدی فر و حسین زواره ای هم از روی نیمکت آماده بازی به جای آرش رضاوند هستند و شرایط استقلال به گونه ای است که به روی نیمکت هم از بازیکنان خوب و باتجربه ای بهره می برد.

1785390

پیش بینی می شود آرش رضاوند بعد از یکی دو هفته تمرین اختصاصی مهیای بازگشت دوباره به ترکیب استقلال شود و قطعا در بازی پیش رو یعنی مس رفسنجان هم در ترکیب تیم آبی به میدان نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها