کد خبر : 1861459 | 06 دی 1401 ساعت 09:23 | 25.4K بازدید | 16 دیدگاه

خشم هواداران یونایتد: یک بازیکن هم نتوانستید بخرید!

هواداران منچستریونایتد از این که کودی خاکپو، ستاره هلندی، در لحظات آخر به لیورپول پیوست بسیار عصبانی هستند.

خشم هواداران یونایتد: یک بازیکن هم نتوانستید بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از مدتی قبل خاکپو را زیر نظر داشت و درخشش او در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که آنها بیش از پیش از تصمیم‌شان برای جذب او مطمئن شوند. 
بسیاری معتقد بودند که او قرار است به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو که چند هفته قبل قراردادش را با شیاطین سرخ فسخ کرد به این باشگاه ملحق شود اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 
مدیران لیورپول موفق شدند در لحظات آخر وارد مذاکره شوند و این بازیکن را متقاعد کنند که به جای اولدترافورد راهی آنفیلد شود و پیراهن این تیم را به تن کند و این موضوع به هیچ وجه به مذاق هواداران یونایتد خوش نیامده است. 

1785392

یکی از آنها در صفحه توییترش در این باره نوشت:« من فقط برای 20 دقیقه از توییتر بیرون رفتم و وقتی برگشتم خاکپو به لیورپول رفت؟؟؟»
کاربر دیگری اظهار داشت:« این داستان‌های خاکپو واقعا باعث عصبانیت من شد. این درد قرار نیست با این باشگاه هرگز تمام شود. مهم نیست در چه زمینه‌ای باشد.»
یکی دیگر از هواداران یونایتد که به شدت از رفتار مدیران این باشگاه عصبانی است اضافه کرد:« لیورپول ژانویه گذشته لوئیس دیاز را خرید، در حالی که رالف رانگنیک به شدت به دنبال مهاجم بود. آنها این ژانویه هم خاکپو را خریدند، در حالی که تن هاخ به شدت به مهاجم نیاز داشت و این بازیکن گزینه اولش بود. دلیلی وجود دارد که یونایتد در شش سال اخیر قهرمان نشده و لیورپول جام‌هایی برده است. آنها توانایی جذب یک بازیکن را ندارند.»

دیدگاه‌ها