کد خبر : 1861460 | 06 دی 1401 ساعت 09:42 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

برگردان های زیبا، ازجام بین قاره ای تا جام جهانی

تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بوشهر هم چنان ادامه دارند. شاگردان علی نادری با انجام تمرینات سخت در ساحل بوشهر برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند.

برگردان های زیبا، ازجام بین قاره ای تا جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند که قرار به برگزاری در اسفند ماه است، سهمیه حضور در جام جهانی 2023 امارات به تیم های برتر اهدا می شود به طور حتم ایران یکی از گزینه های صعود به جام جهانی است. تیمی که چندی پیش چهارمین قهرمانی در جام بین قاره ای را با حضور 8 تیم برتر جهان و با شکست برزیل در بازی نهایی جشن گرفت. با وجود قهرمانی در این مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران متوجه این موضوع مهم است که در مسابقات قهرمانی آسیا هم تیم های خوبی چون امارات، عمان، ژاپن و... حضور دارند و برای نمایش درخور تحسین در این کارزار سخت باید خوب تمرین کند و آماده شود.

1785394

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تا به این جای کار دوبار هم در جام ملت های آسیا قهرمان شده است و بعد از قهرمانی در جام بین قاره ای امیدوار است در جام ملت های آسیا هم به روی سکوی نخست برود. و بعد از آن رویاپردازی در جام جهانی 2023 امارات را آغازکند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تا اکنون در مسابقات جام جهانی قهرمان نشده است. آخرین حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی به سال 2017 بر می گردد که ایران در بازی رده بندی ایتالیا را شکست داد و سوم شد.

1785395

اما تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی در نوع خود جالب است. برگردان  های زیبا از سوی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تمرینات هم تکرار می شود. برگردان هایی که خالق صحنه های زیبا و به یاد ماندنی در تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی است. به اتفاق چند صحنه از تمرین تیم علی نادری را می بینیم:

دیدگاه‌ها