کد خبر : 1861461 | 06 دی 1401 ساعت 09:42 | 14K بازدید | 9 دیدگاه

استقلال کم موقعیت، تیمی که سایپنتو دوست ندارد

استقلال در آبادان شب خوبی را در برابر صنعت نفت تجربه نکرد و چنانچه صحنه خطا به روی آرمان رمضانی به وجود نمی آمد، احتمالا بازی با نتیجه مساوی صفر - صفر به پایان می رسید.

استقلال کم موقعیت، تیمی که سایپنتو دوست ندارد

به گزارش "ورزش سه"، چند تغییر در ترکیب استقلال و شاید هم دل زدگی از فوتبال بدون تماشاگر که بد جوری توی ذوق می زند، تا تیم ریکاردو ساپینتو در آبادان آن تیم همیشگی نباشد. پیش از جام جهانی و در 11 هفته سپری شده از مسابقات، استقلال تیمی بود که در ایجاد موقعیت بهترین شناخته شد. در دربی هم دیدیم استقلال دو گل زد و صاحب چند موقعیت خطرناک دیگر در مصاف با مدعی اصلی قهرمانی و رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس شد. در صحنه ای که امیر ارسلان مطهری روی ارسال صالح حردانی می توانست دروازه علیرضا بیرانوند را به چالش بکشد. یا در صحنه ای دیگر اگر پیمان بابایی ، مهدی قایدی را صاحب توپ می کرد، چه بسا گل دیگری برای استقلال رقم می خورد و البته این بازی خوب با بازی تهاجمی از سوی شاگردان یحیی گل محمدی مواجه شد و در آن‌سوی میدان  هم شاهد دو گل و خلق صحنه های خطرناک از سوی تیم پرسپولیس بودیم. اما هیچ یک از این صحنه ها در آبادان تکرار نشد و به نوعی می توان گفت استقلال بازی خوب دربی را به آبادان نبرد.

1785397

ریکاردو ساپینتو این را قبول دارد و در کنفرانس خبری بعد از بازی با صنعت نفت هم بدان اشاره کرد که تیمش دردقایقی از بازی خوب نبوده است. آنچه که سبب شادی مربی پرتغالی در استادیوم تختی آبادان شد، بردن در شبی که تیمش خوب نبود. البته در بازی های این فصل استقلال در برخی از بازی ها نمایش های خوبی داشته است اما دستش از رسیدن به سه امتیاز مسابقه کوتاه ماند. یکی از این بازی ها دربی بود. در مصاف با تیم هایی چون فولاد و پیکان. به طور حتم مربی پرتغالی متوجه این موضوع مهم شده است که روند بازی های خوب تیمش در آبادان متوقف شد و حالا پیش از بازی با مس رفسنجان یک بار دیگر باید تیمش را برای بازی خوب در غیاب چند بازیکن اصلی آماده کند.

دیدگاه‌ها