کد خبر : 1861462 | 06 دی 1401 ساعت 09:43 | 25.8K بازدید | 10 دیدگاه

توصیه اسطوره به ساکا: کشنده باش، نه یک آدم خوب!

تیری آنری، اسطوره آرسنال، معتقد است که بوکایو ساکا در حال یاد گرفتن این است که به تهدیدی کشنده تبدیل شود.

توصیه اسطوره به ساکا: کشنده باش، نه یک آدم خوب!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
گل اول آرسنال در این دیدار را بوکایو ساکا وارد دروازه حریف کرد تا بازی را به تساوی بکشد و راه را برای به ثمر رساندن دو گل دیگر و کسب سه امتیاز حساس این بازی هموار کرده باشد. 
این بازیکن 21 ساله به یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ برتر انگلیس تبدیل شده و عملکرد درخشان او یکی از دلایل صدرنشینی فعلی توپچی‌ها در لیگ برتر به حساب می‌آید. 

1762705

تیری آنری با تمجید از او به پرایم ویدئو گفت:« این موضوعی است که دوست دارم به آن اشاره کنم. او به خوبی درک می‌کند که قهرمانی تا چه اندازه مهم است. او باید این موضوع را هم کاملا درک کند که لازم است به تهدیدی کشنده تبدیل شود، نه این که یک آدم خوب باشد.»
او با اشاره به اهمیت این موضوع در زمین بازی در دیدارهای حساس اضافه کرد:« استانداردها نمی‌توانند بر این اساس در زمین تبیین شوند. وقتی از آن خط عبور می‌کنی، یا تو باید بمانی و یا بازیکن حریف. بهتر این است که تو در زمین بمانی و ساکا در حال حاضر این موضوع را درک کرده که اتفاق بسیار مهمی است.»

دیدگاه‌ها