کد خبر : 1861466 | 06 دی 1401 ساعت 10:28 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌رئیس دوباره برمی‌گردد؟

جای خالی حمید سوریان در فدراسیون کشتی

عدم انتخاب نایب‌رئیس جدید از سوی علیرضا دبیر با وجود گذشت دو ماه از استعفای حمید سوریان، این احتمال را مطرح می‌کند که او به فدراسیون بازخواهد گشت.

جای خالی حمید سوریان در فدراسیون کشتی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روزهای ابتدایی آبان ماه بود که حمید سوریان بعد از گذشت بیش از سه سال از همکاری با فدراسیون علیرضا دبیر، از سمت خود استعفا کرد.

درحالیکه پیش از او نیز محمد بنا از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی کناره‌گیری کرده بود، طلایی‌ترین مرد تاریخ کشتی ایران نیز دلیل این کار را مسائل شخصی و خستگی عنوان کرد.

باوجودی که در آن مقطع هم فدراسیون کشتی عنوان کرد که استعفای حمید سوریان را نخواهد پذیرفت اما او حاضر به بازگشت نشد و تاکید کرد که با رئیس فدراسیون مشکلی ندارد اما نمی‌تواند به خاطر مسائل شخصی با فدراسیون همکاری کند.

باوجود گذشت بیش از دو ماه از استعفای حمید سوریان، هنوز علیرضا دبیر نایب‌رئیس جدید خود را معرفی نکرده و همین مسئله باعث شده با توجه به علاقه قلبی رئیس فدراسیون به حمید سوریان و رابطه صمیمانه‌ای که از قدیم‌الایام بین آنها وجود داشته، این احتمال مطرح باشد که دبیر این پست را خالی نگه داشته تا حمید سوریان بار دیگر به فدراسیون بازگردد.

دیدگاه‌ها