کد خبر : 1861469 | 06 دی 1401 ساعت 10:37 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

گراهام پاتر:

با وجود سرقت مسلحانه، استرلینگ به خوبی قبل است

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، معتقد است که حادثه رخ داده برای خانواده رحیم استرلینگ تاثیر منفی روی عملکرد این بازیکن نداشته است.

با وجود سرقت مسلحانه، استرلینگ به خوبی قبل است

به گزارش "ورزش سه"، استرلینگ در زمان حضورش در اردوی تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 با خبر حمله مسلحانه سارقان به خانه‌اش مواجه و مجبور شد هرچه سریع‌تر به انگلیس برگردد. 
این اتفاق باعث شد که او در دیدار برابر تیم ملی سنگال در مرحله یک هشتم جام جهانی غایب باشد و نتوانستد سه شیرها را در این بازی همراهی کند. 
در ابتدا گفته شد که شاید او همراه همسر و فرزندانش بماند و به دوحه برنگردد اما در نهایت این بازیکن توانست بار دیگر به اردوی تیم ملی کشورش در قطر اضافه شود و در دیدار مرحله یک چهارم نهایی برابر فرانسه حضور داشته باشد. 

1760948

بسیاری معتقد بودند که این اتفاق تاثیر بدی روی این بازیکن گذاشته و شرایط را برای درخشش در ترکیب چلسی بیش از پیش دشوار خواهد کرد اما پاتر نظر دیگری دارد. 
سرمربی چلسی در این باره به خبرنگاران گفت:« استرلینگ شرایط خوبی دارد. او به همان اندازه که می‌تواند خوب است. در حال حاضر کاری نیست که ما بتوانیم انجام دهیم، جز این که اطمینان حاصل کنیم او و خانواده‌اش در امنیت کامل قرار دارند.»
او با اشاره به شرایط این بازیکن انگلیسی اضافه کرد:« درست نیست اگر بگوییم که رحیم در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن در دوران فوتبالش قرار دارد اما فقط او نیست که با افت مواجه شده است. مسئولیت من این است که به تیم کمک کنم تا او هم بتواند بهتر بازی کند.»

دیدگاه‌ها