کد خبر : 1861471 | 06 دی 1401 ساعت 10:52 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

انتخاب ستاره سابق بایرن: بلینگام بهترین است

فیلیپ لام، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که جود بلینگام در حال حاضر رقیبی در بوندسلیگا ندارد.

انتخاب ستاره سابق بایرن: بلینگام بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب دورتموند و تیم ملی انگلیس باعث شده که بسیاری او را جذاب‌ترین بازیکن حاضر در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو بدانند. 
بسیاری از باشگاه‌های بزرگ در حال بررسی شرایط جذب او هستند و گفته می‌شود رئال مادرید، منچسترسیتی و لیورپول از شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023 برخوردار هستند. 
در حالی که تنها چند روز تا پایان سال جاری میلادی باقی مانده است، فیلیپ لام در گفتگو با سایت رسمی بوندسلیگا از این بازیکن به عنوان ستاره این رقابت‌ها در سال 2022 یاد کرد. 

1768579

او در این باره گفت:« اگر قرار باشد فقط یک نفر را انتخاب کنم باید از جود بلینگام نام ببرم. این بازیکن تا به حال بسیار خوب کار کرده است. او بازیکنی کلیدی برای دورتموند است و اهمیتش را در ترکیب این تیم به خوبی نشان داده است.»
لام با اشاره به درخشش ستاره بایرن اضافه کرد:« جمال موسیالا هم تا به حال در فصل 23-2022 عملکرد درخشانی داشته و تقریبا می‌توان گفت که در تمامی دیدارها موثر ظاهر شده است. این دو بازیکن در طول یک سال گذشته بهترین بازیکنان بوندسلیگا بوده‌اند و هنوز جای پیشرفت دارند. مشتاقم ببینم که چطور پیشرفت خواهند کرد و چه نقشی را در زمین در ترکیب تیم‌شان ایفا می‌کنند.»

دیدگاه‌ها