کد خبر : 1861485 | 06 دی 1401 ساعت 13:30 | 12.9K بازدید | 9 دیدگاه

حمایت کلوپ از نونیز: هیچ مدافعی به او نمی‌رسد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد داروین نونیز در ترکیب تیمش کاملا راضی است.

حمایت کلوپ از نونیز: هیچ مدافعی به او نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
نونیز نتوانست در این بازی برای لیورپول گلزنی کند اما نقش مهمی در اولین گل این تیم برابر حریف ایفا کرد تا نشان دهد که حضورش در ترکیب این تیم همچنان موثر است و می‌تواند خط دفاعی حریف را بهم بریزد تا هم تیمی‌هایش از این فرصت برای باز کردن دروازه استفاده کنند. 
با این که انتقادهای بسیاری از عدم گلزنی این مهاجم اروگوئه‌ای مطرح می‌شود اما کلوپ همچنان به توانایی‌های او باور دارد و از نمایشی که این بازیکن برابر استون ویلا ارائه کرد بسیار راضی است. 

1759639

سرمربی لیورپول پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« این طور نیست که او بتواند چشمانش را ببندد و به توپ ضربه بزند. من دیروز وارد این شغل نشدم و می‌دانم از چه حرف می‌زنم. مهاجمان دیگر هم از ابتدا موقعیت‌های بسیاری خلق می‌کردند. ما کاملا آرام هستیم.»
او با تمجید از عملکرد نونیز اضافه کرد:« چیزی که من بسیار دوست دارم این است که او بسیار می‌دود، موقعیت بسیاری در عمق ایجاد می‌کند و در لحظه واقعا غیرقابل مهار است. هیچ مدافعی نمی‌تواند از نظر سرعت به او برسد. من از تمام انتقادها خبر دارم اما مشکلی نیست. او بازی استثنایی ارائه کرد و ما بردیم، همین مهم است.»

دیدگاه‌ها