کد خبر : 1861494 | 06 دی 1401 ساعت 14:30 | 36K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش:

تردیدهای بارسلونا برای جذب ستاره 18 ساله دورتموند

بارسلونا از علاقه یوسف موکوکو برای بازی با پیراهن آبی‌اناری مطلع است ولی برای جذب او تردیدهایی جدی دارد.

تردیدهای بارسلونا برای جذب ستاره 18 ساله دورتموند

به گزارش ورزش سه، یوسف موکوکو، مهاجم نوک دورتموندی ها، ماه گذشته 18 ساله شد. او هفت سال است در عضویت باشگاه دورتموند قرار دارد و در دو سال اخیر برای تیم اصلی دورتموند بازی می کند. او فوتبالیستی بسیار بااستعداد است و حتی در فهرست نهایی آلمان برای جام جهانی نیز قرار گرفت. عجیب اینکه او تنها تا پایان فصل قرارداد دارد و هنوز خبری از تمدید قراردادش نیست. 

1785432

طبق ادعای بیلد، موکوکو تمام پیشنهادات تمدید خود را رد کرده و قصد جدایی در پایان فصل را دارد. اما دورتموند که از تمدید قرارداد موکوکو ناامید شده، اصرار به فروش او در زمستان دارد تا از این ناحیه سود کند. در حالی که از چند تیم لیگ برتری به عنوان مقصد بعدی موکوکو نام برده شده، دیاریو اسپورت ادعا می کند که تمایل خود او بازی برای بارسلوناست و مدیران بارسا نیزاز این قضیه مطلعند، با این حال بارسا برای جذب موکوکو تردید دارد.

1759913

اسپورت امروز نوشت که بارسا به مدیر برنامه های موکوکو اطلاع داده است که در زمستان توان خرید او را ندارند و باید فشار باشگاه برای جدایی را تحمل کند.

بارسلونا همچنین به موکوکو اطلاع داده است که نمی تواند دستمزد بالایی به او بدهد چرا که با مشکل فرپلی مالی روبرو است. بارسا همچنین به موکوکو تضمین حضور در ترکیب ثابت را هم نخواهد داد چرا که همین حالا با روبرت لواندوفسکی، آنسو فاتی، رافینیا، دمبله و فران تورس، ترتفیک شدیدی در خط حمله وجود دارد.

دیدگاه‌ها