کد خبر : 1861502 | 06 دی 1401 ساعت 15:02 | 22.2K بازدید | 9 دیدگاه

این بار گاکپو یونایتد را قال گذاشت

خاطره تلخ یونایتد از سادیو مانه تکرار شد

سادیو مانه قبل از اینکه در تابستان 2016 راهی لیورپول شود، با منچستریونایتد به توافق رسیده بود. دیشب همان اتفاق در مورد کودی گاکپو تکرار شد.

خاطره تلخ یونایتد از سادیو مانه تکرار شد

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز حکایت از این داشت که کودی گاکپو، مهاجم آیندهوون و تیم ملی هلند، راهی منچستریونایتد خواهد شد تا جانشین رونالدو شود ولی او دیشب رسما به لیورپول پیوست. هواداران یونایتد از این اتفاق بسیار خشمگین هستند و برای‌شان خاطره تلخ سادیو مانه تداعی شد. مانه که برای ساوتهمپتون بازی می کرد، در تابستان 2016 به لیورپول پیوست و در این باشگاه تاریخ‌سازی کرد اما خود او سال گذشته تایید کرد که قبل از لیورپول با یونایتد به توافق رسیده بود.

1489701

در مورد مانه شایعات زیاد بود و همه تصور می کردند راهی یونایتد شود ولی به لیورپول پیوست:«من با یونایتد تمام کرده بودم و قرارداد تقریبا نهایی شده بود. سپس با خودم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که پروژه لیورپول با یورگن کلوپ جذاب تر است و در نهایت گفتم باید برای لیورپول بازی کنم.»

1785370

مانه در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر نقش مهمی داشت و یونایتد همواره به خاطر از دست دادن او حسرت می خورد. حالا به نوعی همان اتفاق در مورد گاکپو تکرار شده و بسیاری معتقدند یونایتد از بابت از دست دادن این بازیکن هلندی نیز در آینده حسرت خواهد خورد.

دیدگاه‌ها