کد خبر : 1861532 | 06 دی 1401 ساعت 19:00 | 18.2K بازدید | 5 دیدگاه

هر بازی ایستگاهی می‌خوریم اینطور که نمی‌شود

نریمان جهان: خیلی فکر کردم به نتیجه نرسیدم

بازیکن نفت مسجدسلیمان می گوید که با کسب یک پیروزی، تیم آنها از این وضعیت خارج می شود.

نریمان جهان: خیلی فکر کردم به نتیجه نرسیدم

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در حاشیه تمرین امروز این تیم و در جمع خبرنگاران درباره شرایط تیم گفت: باید واقعیت ها را بگوییم و شرایط تیم فعلا خوب نیست. در چند بازی گذشته سه یا چهار گل را دریافت کرده‌ایم که همه آنها به دلیل اشتباه فردی و عدم تمرکز تیم است. به هرکدام از گل هایی که ما خورده ایم نگاه کنید، روی اشتباهات خودمان گل خوردیم.

او ادامه داد: تا زمانی که این اشتباهات فردی اصلاح نشود، هیچ چیزی درست نخواهد شد. با اضافه شدن آقای اشکش، تیم تمرینات خوبی را برگزار می‌کند و بچه ها انگیزه گرفته اند و به نظر من اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. باید از آقای مهاجری و تیمی که تشکیل داده بود، تشکر کنم.

نریمان جهان اظهار داشت: بچه ها خوب کار کردند اما پس از ۶ هفته نخست که عالی کار کردیم، بحران گریبان تیم ما را گرفت و گل های عجیب و غریبی را دریافت کردیم. در چهار بازی در همان دقیقه اول گل خوردیم و انگار که با نتیجه یک بر صفر وارد زمین شده ایم. این خیلی بد است و من اولین بار است که چنین چیزی را در فوتبال میبینم.

بازیکن نفت اظهار داشت: باید به بدشانسی هم اشاره کنیم ولی اشتباهات فردی ما بیشتر از بدشانسی بوده است. از خود من گرفته تا سایر بازیکنان باید تمرکز داشته باشیم. لیاقت این شهر و این بچه ها نتایج به دست آمده نیست. همه ناراحت هستند ولی با ناراحتی چیزی درست نمی شود. باید بیشتر کار کنیم، بیشتر تمرکز کنیم و در ضربات ایستگاهی نباید گل بخوریم. در هر بازی به ما می‌گویند که روی ضربات کاشته دقت کنید که گل نخورید، ولی ما در هر بازی روی ضربات ایستگاهی دروازه مان باز شده است.

1737360

او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: این دلیل سخت گیری نکردن است. من با خودم و کس دیگری تعارف ندارم. اگر کسی نمی تواند در خدمت تیم باشد، برود تا فرد دیگری بیاید. حالا می خواهد من باشم یا شخص دیگری. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. انشالله آقای اشکش بتواند کمک کند و تیم به روزهای گذشته بازگردد.

نریمان جهان درباره برخی اتهامات مبنی بر تبانی بازیکنان نفت گفت: این مسائل را از مغزتان بیرون کنید. اصلاً و ابداً چنین چیزی وجود ندارد. من تک تک این بچه‌ها را می شناسم، به هر حال ما ۶ ماه است که با هم زندگی می کنیم. همه آنها فوتبال بازی کرده و در تیم های دیگری بوده اند و رزومه دارند. از این بحث ها خارج شوید، ولی من نمی دانم چرا بعضی از بازیکنان در کارهای دفاعی تمرکز ندارند. شاید در کارهای هجومی و از ۶ موقعیت، یکی از آنها را به گل تبدیل کنیم، ولی کارهای دفاعی فرق می کند. از خود من که در خط حمله هستم تا عقب، باید خیلی بیشتر از اینها تمرکز داشته باشیم. باید خیلی بیشتر از اینها در کارهای دفاعی سخت گیر تر باشیم و کارهایی هایی که مربی تیم به ما می‌سپارد را باید با تمام توان انجام دهیم تا نتایج را برگردانیم.

او درباره اینکه چه چیزی باعث عدم تمرکز بازیکنان نفت مسجدسلیمان شده است گفت: خود من نیز دلیل آن را نمی دانم و سعی می کنم بفهمم چه چیزی باعث شده که اینقدر در خط دفاعی پشت سر هم اشتباه کنیم، ولی فعلاً خودم هم به نتیجه ای نرسیده ام.

نریمان جهان در مورد اینکه آیا نفت می توانند در لیگ برتر بماند گفت: تیم ما باید در لیگ بماند و به این مسئله شک نکنید چون تیم ما تیم خوبی است و بازیکنان خوبی داریم. اگر بازیکنان خوبی نداشتیم، ۶ هفته نخست آن نتایج را کسب نمی‌کردیم. بازیکنان همان بازیکنان ابتدایی لیگ هستند. باز هم می‌گویم که نمیدانم چرا این اتفاقات می‌افتد، ولی فکر کنم با یک برد وضعیت تغییر می کند و سه الی چهار پله بالا می آییم. با این همه نتایج بد، با کسب 2 پیروزی می توانیم تا رتبه دهم نیز بالا بیاییم. به نظر من این کار را برای ما آسان می کند تا بچه ها به خودشان بیایند و آن اعتماد برگردد و بتوانیم انشاالله در بازی های بعد خیلی بهتر و جسورتر بازی کنیم.

دیدگاه‌ها