کد خبر : 1861533 | 06 دی 1401 ساعت 19:02 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

بوستانی: چیزی ندیدیم اما اگر ببینیم محروم‌شان می‌کنیم

واکنش جدی به شائبه تبانی بازیکنان نفت MIS

مربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید در روزهای گذشته چیزی که شائبه‌ها درباره بازیکنان نفت مسجدسلیمان را تایید کند، ندیده‌اند.

واکنش جدی به شائبه تبانی بازیکنان نفت MIS

به گزارش "ورزش سه"، کریم بوستانی در حاشیه تمرین امروز نفت مسجدسلیمان درباره شرایط این تیم بیان کرد: مدت زیادی نیست که تیم نفت مسجدسلیمان را تحویل گرفتیم. اولین بازی ما هم با سپاهان بود. شرایط سپاهان با ما خیلی فرق دارد. من در سپاهان کار کردم و از همه نظر بهتر از ما هستند. آنها یک باشگاه حرفه‌ای هستند و به همین خاطر بازی سختی بود. تا دقیقه 43 خوب مقاومت کردیم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم. اگر با مساوی به رختکن می‌رفتیم شرایط فرق می‌کرد. بچه های ما نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردند و اشتباهات فردی هم داشتیم. بازیکنان خودمان باعث شدند گل به خودی بزنیم. دروازه بان ما مصدوم شد و یک دروازه بان جوان را استفاده کردیم. امیدوارم بازی های بعدی نتایج بهتری کسب کنیم.

او صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم. انشاالله تا نیم فصل را رد کنیم و بعد بازیکن خوب جذب کنیم. همین بازیکنان هم نفرات خوب و اسم و رسم داری هستند. آنها در تیم های بزرگی بازی کرده‌اند. متاسفانه شرایط مسابقات اینگونه بوده که نتایج بدی بگیرند. انشاالله با حمایت آقای اشکش بازیکن بگیریم و بتوانیم در نیم فصل دوم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

مربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به برخی شائبه‌ها پیرامون بازیکنان تیمش در روزهای گذشته تاکید کرد: بازیکنان در این چند روز که کار کردیم با همه توان به میدان رفتند. در برنامه فوتبال برتر به مسائلی اشاره کردند اما ما چیز خاصی در این بچه‌ها ندیدیم. بازیکنان ما نفرات خیلی خوبی هستند و بسیار حرفه‌ای. فکر نکنم آنها کاری انجام بدهند. درست است که 3 بازیکن را آقای اشکش کنار گذاشتند اما آنها هم بازیکنان خوبی هستند. نظر اشکش بود که این 3 نفر فعلا در تیم نباشند و باید دید در آینده چه تصمیماتی درباره آینده اتخاذ می‌شود. ولی مطمئنا آن چیزی که در ذهن مردم وجود دارد، صحت ندارد و ما از این بچه‌ها چیزی ندیدیم.

بوستانی درباره شائبه تبانی برخی بازیکنان افزود: ما 5 روز است که با این تیم هستیم و چیزی ندیدیم. این چیزهایی که درباره نفت مسجدسلیمان بیان می‌کنند درست نیست. ما چیزی ندیدیم اما اگر ببینیم به کمیته انضباطی معرفی می‌کنیم تا با محرومیت بدی مواجه شوند.

دیدگاه‌ها