کد خبر : 1861559 | 06 دی 1401 ساعت 23:02 | 5.3K بازدید | 5 دیدگاه

چلسی 2-0 بورنموث: یک شروع تازه

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 بورنموث را شکست بدهد.

چلسی 2-0 بورنموث: یک شروع تازه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گراهام پاتر که پیش از رقابت های جام جهانی در هر سه دیدار آخرشان شکست خوردند و در لیگ برتر شرایط خوبی نداشتند، در اولین دیدارشان بعد از این رقابت ها موفق شدند با گل های کای هاورتز و میسون مونت برابر بورنموث به برتری دست پیدا کردند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 بود که کای هاورتز صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. برتری آبی‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 16، هاورتز قفل دروازه بورنموث را باز کرد.
روی یک حرکت از سمت راست بود که استرلینگ بعد از یک فرار سریع، توپ را با پاسی در عرض در مقابل دروازه به هاورتز رساند و او هم در شرایطی نامتعادل ضربه نهایی را زد و حساب کار را 1-0 کرد.

1785557

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و تنها هشت دقیقه بعد، میسون مونت اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار هم روی یک حرکت از سمت راست بود که هاورتز با یک پاس رو به عقب، پشت محوطه جریمه مونت را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه بغل پای دقیق و تماشایی، توپ را به از بین مدافعان حریف به گوشه دروازه فرستاد.

1785559


بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و این فرصتی برای بازیکنان چلسی ایجاد کرد تا روی ضدحمله خطرساز شوند؛ از جمله در دقیقه 30 که کریستین پولیشیچ صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع  کوک این فرصت را از او گرفت.
در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.
 نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد اما اولین اتفاق مهم این نیمه، مصدومیت ریس جیمز بود که در دقیقه 53 جای خود را به سزار آسپلیکوئتا داد.

1785558

دو دقیقه بعد دنیس زکریا می‌توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او را مدافع بورنموث به بیرون زد.
در ادامه بازی متعادل تر شد و پیش کشیدن بازیکنان بورنموث، این فرصت را در اختیار تیم میزبان قرار می داد تا روی ضدحملات خطرساز شوند. در دقیقه 64 بود که روی یکی از این ضدحملات، مونت می‌توانست گل دومش در این دیدار را به ثمر برساند اما واکنش خوب مارک تراورس، دروازه بورنموث را نجات داد.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، این بازیکنان بورنموث بودند که برای جبران گل های خوردن فشار بیشتری روی دروازه چلسی وارد می کردند و یکی دو تا آستانه زدن گل پیش رفتند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با همان دو گل به سود آبی های لندن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها