کد خبر : 1861562 | 07 دی 1401 ساعت 00:06 | 7.5K بازدید | 3 دیدگاه

مصدومیت دوباره جیمز به ضرر ما خواهد بود

پاتر: در بهترین فرم خود نبودیم ولی راضی‌ام

سرمربی چلسی با تحسین شاگردانش بابت برد مقابل بورنموث آنها را شایسته کسب این نتیجه دانست.

پاتر: در بهترین فرم خود نبودیم ولی راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شرایطی کار خود در لیگ برتر را بعد از جام جهانی از سر گرفت که سه بازی آخر خود را با شکست پشت سر گذاشته بود. این تیم در بازگشت تعدادی از بازیکنان مصدوم خود توانست بورنموث را شکست داده و امیدهای خود را برای صعود به جمع چهار تیم بالانشین حفظ کند. گراهام پاتر شاگردانش را مستحق پیروزی امشب دانسته و به تحسین آنها پرداخت. 

او در صحبت های بعد از بازی خود به ویژه از عملکرد تیمش در نیمه دوم ابراز رضایت کرد، اگرچه آنها نتوانستند این نمایش خوب را در کل بازی حفظ کنند. این مربی انگلیس افزود: بعد از این وقفه طولانی، پیش بینی شرایط کار سختی بود. عملکرد تیم در نیمه اول خیلی خوب بود. بازیکنان همه تلاش خود را به کار بستند و فوتبال خوبی ارائه کردیم. چلسی شایسته این برد بود و باید همین روند را ادامه دهیم. بورنموث در دقایقی از بازی کار را برای ما سخت کرد ولی در هر حال پیروز شدیم و این یک گام رو به جلو برای  تیم ما بود. 

1785566

سرمربی چلسی گفت: ما در بهترین فرم خود نبودیم ولی شما باید تا جایی که می توانید از وقفه ها و استراحت ها به نفع خود استفاده کنید. این وقفه فرصتی برای ارزیابی عملکرد و بهبود بازیکنان مصدوم به ما داد. حتی با وجود اینکه بعضی از بازیکنان در زمان‌های مختلف به تیم اضافه شدند، ما به بهترین شکل ممکن از این فرصتی که داشتیم استفاده کردیم. 

تنها نکته منفی بازی با بورنموث برای چلسی، مصدومیت دوباره ریس جیمز بود که اولین بازی خود بعد از رهایی  از آسیب دیدگی زانو را انجام می داد. پاتر در مورد این مصدومیت گفت: در مورد میزان این مصدومیت مطمئن نیستم. خیلی زود است که در این مورد اظهارنظر کنیم. او بازیکن باکیفتی است و نبودش به ضرر ماست. امیدوارم هر چه سریع‌تر دوباره جیمز را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها