کد خبر : 1861565 | 07 دی 1401 ساعت 01:10 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

استقبال و بدرقه ویژه از جسی در اولدترافورد

لینگارد در شب انتقام، مصدوم شد (عکس)

ستاره سابق شیاطین سرخ در بازگشت به اولدترافورد مورد تشویق هواداران قرار گرفت اما مصدومیت باعث شد تا در اوایل نیمه دوم تعویض شود.

لینگارد در شب انتقام، مصدوم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار منچستریونایتد و ناتینگهام فارست در اولدترافورد یک میهمان ویژه داشت؛ جسی لینگارد، ستاره‌ای که معتقد است در یونایتد به او بی مهری شد و به حق خود نرسید، برای اولین بار بعد از جدایی از جمع شیاطین سرخ، به تئاتر رویاها پای گذاشت. 

لینگارد که روز قبل از بازی با یونایتد طی مصاحبه ای تند، به منچستری‌ها توپیده و اعلام کرده بود در این تیم به حق خود نرسیده و هنوز دلیل جدایی‌اش را نمی داند، انگیزه‌های بسیاری داشت تا توانایی‌های خود را مقابل هزاران هوادار یونایتد به رخ بکشد اما در این کار ناکام بود و با درد زمین بازی را زودتر از همه ترک کرد. 

1785573

لحظه ورود جسی به زمین چمن ورزشگاه اولدترافورد، لحظه‌ای به‌یادماندنی برای او بود. هواداران یونایتد زمانی که ستاره سابق خود را با لباس ناتینگهام دیدند که برای گرم کردن وارد زمین می شود، با همه وجود به تشویق او پرداخته و خوش ‌آمدگویی گرمی به او داشتند. 

یاران لینگارد در نیمه اول با دو گل مغلوب میزبان شدند و جسی در ورزشگاهی که بارها در آن گلزنی کرده بود، نتوانست دروازه یونایتد را باز کند. تنها هشت دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که چهره ویژه بازی به دلیل مصدومیت روی زمین نشسته و اعلام کرد که نمی تواند به بازی ادامه دهد. 

1785575
بعد از ورود پزشک ناتینگهام به زمین و بررسی وضعیت لینگارد، دستور تعویض او صادر شد تا ستاره سابق یونایتد در اولین ملاقات خود با شیاطین سرخ پس از جدایی نه چندان دوستانه، کاری از پیش نبرده و با درد زمین را ترک کند. البته هواداران میزبان در لحظه ترک زمین هم ارادت خود را به جسی نشان داده و دوباره یکصدا او را مورد تشویق قرار دادند.

دیدگاه‌ها