کد خبر : 1861566 | 07 دی 1401 ساعت 01:26 | 18K بازدید | 25 دیدگاه

شیاطین سرخ نفس به نفس چهار تیم بالای جدول

یونایتد 3-ناتینگهام 0: برد بی‌دردسر بدون رونالدو

منچستریونایتد با پیروزی سه بر صفر مقابل ناتینگهام فارست به یک امتیازی تاتنهام رده چهارمی رسید.

یونایتد 3-ناتینگهام 0: برد بی‌دردسر بدون رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی ماقبل پایانی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 22:30 میزبان ناتینگهام فارست بود. شاگردان تن‌هاخ با پیروزی مقابل فولام راهی تعطیلات شده بودند و پیش از شروع دوباره لیگ برتر بعد از جام جهانی نیز 2-0 برنلی را در جام اتحادیه شکست داده بودند. آنها امشب هم روند خوب خود را ادامه دادند و با نتیجه 3-0 از سد ناتینگهام گذشته و با 21 امتیاز و یک بازی کمتر، به یک امتیازی تاتنهام رده چهارمی رسیدند. 

شیاطین سرخ در اولین بازی لیگ برتری خود بعد از جدایی رونالدو، شروع قدرتمندی داشتند و زیر نیم ساعت دوبار دروازه حریف قعرجدولی خود را باز کردند. بعد از هدر دادن اولین کرنر، شاگردان تن‌هاخ کرنر دوم خود در این دیدار را به گل اول تبدیل کردند؛ این گل را رشفورد در دقیقه 19 روی پاس اریکسن به ثمر رساند. 

1785577
1785576

تنها سه دقیقه بعد، شاهد به ثمر رسیدن دومین گل منچستریونایتد بودیم. این گل روی یک کار تیمی از زمین خودی شروع و با ضربه نهایی مارسیال همراه شد. در ادامه این نیمه، میهمان توسط بولی یک گل به ثمر رساند ولی داور آن را بعد از بازبینی در VAR مردود اعلام کرد تا یونایتد با برتری دو بر صفر راهی رختکن شود. 

1785579
ناتینگهام در شرایطی نیمه دوم را آغاز کرد که تنها هفت دقیقه بعد، جسی لینگارد، امید اول گلزنی خود را که انگیزه بالایی برای باز کردن دروازه تیم سابقش داشت، به دلیل مصدومیت از دست داد. شاگردان تن‌هاخ که دو گل از حریف پیش بوده و حاشیه امنیت مناسبی داشتند، بیشتر دقایق این نیمه را به حفظ بازی پرداخته و اجازه کار خاصی را به حریف ندادند. 

آنها با حوصله و پاسکاری ها پرتعداد، نیم نگاهی هم به زدن گل‌های بعدی داشتند و پیش از پایان نیمه دوم، یک بار دیگر این کار را انجام دادند. فرد در دقیقه 87 روی پاس کاسمیرو با یک بغل پای دقیق دروازه ناتینگهام را در موقعیت تک به تک باز کرد تا نتیجه سه بر صفر شود. 

1785578

پیروزی سه بر صفر یونایتد، نتیجه نهایی این دیدار بود تا منچستری‌ها در آستانه سال جدید با حفظ روند خوب خود، شانس صعود به رتبه های بالاتر را افزایش دهند. آنها با پیروزی امشب 29 امتیازی شدند و شانس این را دارند که با پیروزی در دو بازی معوقه خود، حتی تا رده دوم صعود کنند. ناتینگهام هم با قبول نهمین شکست خود، 13 امتیازی ماند تا با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم، در منطقه قرمز به استقبال سال 2023 برود.

دیدگاه‌ها