کد خبر : 1861567 | 07 دی 1401 ساعت 08:03 | 22.4K بازدید | 8 دیدگاه

شواین‌اشتایگر ابایی از اعلام تیم مورد علاقه‌اش ندارد

سلفی تلویزیونی ستاره آلمانی با هواداران یونایتد

ستاره سابق فوتبال آلمان یک بار دیگر از علاقه شدید خود به منچستریونایتد پرده برداشت.

سلفی تلویزیونی ستاره آلمانی با هواداران یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از وقفه طولانی مدتی که به خاطر جام جهانی در بازی های لیگ برتر ایجاد شده بود، امشب بازگشت قدرتمندانه ای داشت و توانست میهمان خود ناتینگهام فارست را سه بر صفر شکست دهد. این تیم حالا در فاصله یک امتیازی تاتنهام رده چهارمی قرار دارد و در صورت پیروزی در دور دیدار معوقه می تواند خود را حتی به رده دوم برساند. 

 در شب بارانی شهر منچستر، ورزشگاه اولدترافورد میزبان میهمانان ویژه ای در جریان بازی یونایتد و ناتینگهام بود. در این میان، چهره های ویژه‌ای هم بودند که پای تلویزیون‌های خود، در قامت یک هواداران دو آتشه، نظاره گر برد شاگردان تن‌هاخ بودند و از آن لذت بردند؛ یکی از این نفرات، باستین شواین اشتایگر بود. 

 شواینی که سابقه سالها درخشش در تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ را دارد، بارها خود را هواداران منچستریونایتد اعلام کرده و از افشای این حقیقت ابایی ندارد. او در جریان بازی یونایتد و ناتینگهام فارست یک سلفی با صفحه تلویزیون خود که نمایی از سکوی تماشاگران اولدترافورد را نشان می داد، منتشر کرده و مثل یک هوادار واقعی برای پیروزی ابراز امیدواری کرد.  

 نکته جالب در مورد این هافبک آلمانی که چند سال از خداحافظی او از عرصه بازی می گذرد این است که شواین‌اشتایگر 9 سال در بایرن بازی کرده و در مقابل تنها 2 سال برای یونایتد به میدان رفته اما تعصب و علاقه او به شیاطین سرخ بسیار بیشتر و ملموس تر است.

دیدگاه‌ها