کد خبر : 1861568 | 07 دی 1401 ساعت 08:11 | 14.3K بازدید | 5 دیدگاه

الان نه! رتبه تیم در آخر فصل اهمیت دارد

تن‌هاخ: به دنبال جذب یک مهاجم نوک هستیم

سرمربی تیم منچستریونایتد معتقد است که تیمش برای تداوم روند خوب خود نیاز به تقویت دارد.

تن‌هاخ: به دنبال جذب یک مهاجم نوک هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد امشب موفق شد میهمان خود ناتینگهام فارست را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و به جمع چهار تیم بالانشین جدول بچسبد. اریک تن‌هاخ در پایان این دیدار به تمجید از بازیکنان منچستر پرداخته و تاکید کرد که تیمش برای ادامه روند خوب و حضور در جمع مدعیان، نیاز به تقویت دارد. 

 تن‌هاخ گفت: گلزنی و گل نخوردن از ضربات ایستگاهی در فوتبال امروز خیلی مهم است. به نظرم ما باید گل های بیشتری به ثمر برسانیم. با وجود خلق موقعیت های زیاد، برای زدن گل سوم تا دقایق آخر صبر کردیم ولی باید آن را زودتر انجام می دادیم. در همان دقایق آخر نیمه دوم موقعیت های خوبی از دست دادیم. 

1785583

او در مورد تعویض آنتونی مارسیال، زننده گل دوم تیم در اوایل نیمه دوم گفت: او آماده بازی کردن است ولی اگر این بازی سه روز بعد از بازی با وولوز نبود، به او اجازه می دادم که کامل بازی کند. هدف من این است که مارسیال شادابی خود را بعد از مدت‌ها دوری از میادین، حفظ کرده و بدرخشد. 

 سرمربی یونایتد در پاسخ به این سوال که تیمش برای مارکت زمستانی چه برنامه ای دارد تاکید کرد: ما همیشه در بازار فعال هستیم ولی باید معیارهای فنی با معیارهای مالی مطابقت داشته باشد. ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم. 

 تن‌هاخ در مورد پیوستن خاکپو به لیورپول، در حالی که یونایتد هم مشتری این بازیکن بود گفت: در مورد یک شخص خاص صحبت نمی کنم، تیم ما به دنبال عناصر تهاجمی است. می خواهیم یک مهاجم نوک جذب کنیم چرا که هنوز بازی‌های سخت و زیادی در پیش داریم. 

 وی در پایان افزود: ما به دنبال موفقیت در تمامی رقابت‌هایی هستیم که در آنها حضور داریم. می خواهیم روند خوب خود را تا پایان فصل دامه دهیم و برای این کار و ادامه رقابت با حریفان نیاز داریم تا بازیکنان باکیفیت بیشتری داشته باشیم. نگاه ما به رتبه آخر فصل است و الان توجهی به جدول نداریم. برای پیروزی در همه بازی های می جنگیم و باید تمرکز کل تیم روی این هدف باشد.

1785582

دیدگاه‌ها