کد خبر : 1861598 | 07 دی 1401 ساعت 10:41 | 23.7K بازدید | 9 دیدگاه

عزم رئال برای جذب بلینگام: زودتر از حد تصور!

مدیران رئال مادرید قصد دارند هرچه سریع‌تر تکلیف انتقال جود بلینگام، ستاره انگلیسی، به سانتیاگو برنابئو را مشخص کنند.

عزم رئال برای جذب بلینگام: زودتر از حد تصور!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب دورتموند و تیم ملی انگلیس باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در فکر جذب او باشند. 
رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در روزهای اخیر از علاقه جدی منچسترسیتی، لیورپول و رئال مادرید به جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2023 خبر داده بودند اما شاید این اتفاق زودتر از آنچه که انتظارش را داشتیم رخ دهد. 
مدیران رئال مادرید از علاقه دیگر باشگاه‌ها و رقابت سختی که برای جذب او وجود دارد خبر دارند و همین باعث شده که مذاکرات با نزدیکان این بازیکن سرعت بگیرد و مدیران دورتموند هم از این موضوع خبر دارند.

1783875

این باشگاه اسپانیایی از این موضوع مطلع است که دورتموند اجازه جدایی بلینگام تا پایان فصل جاری و 30 ژوئن 2023 را نخواهد داد اما قصد دارد پیش از این تاریخ توافق نهایی را با این بازیکن و مدیران دورتموند انجام دهد تا نگرانی از بابت از دست رفتن او نداشته باشد. 
آنها بیشتر از یک سال است که با این ستاره انگلیسی در تماس هستند و از او خواسته بودند که صبور باشد، قراردادش را تمدید نکند و منتظر فرصت مناسبی برای حضور در برنابئو باشد و حالا این فرصت رسیده است. 
اما پیشنهادهای جذاب دیگر تیم‌ها باعث شده که حالا همه چیز در دستان بلینگام باشد. او است که باید تصمیم بگیرد که آیا همچنان مشتاق پوشیدن پیراهن رئال مادرید است یا قصد دارد فوتبالش را در باشگاه دیگری ادامه دهد. اگر پاسخ نهایی او مثبت باشد، رئال آماده است تا هرچه زودتر کارهای انتقال بلینگام را انجام دهد و او را به صورت رسمی به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها