کد خبر : 1861607 | 07 دی 1401 ساعت 11:05 | 34.3K بازدید | 5 دیدگاه

رابیو فاش کرد: کدام رفتار امباپه آزاردهنده است!

آدرین رابیو، هافبک فرانسه و یوونتوس، فاش کرد که کدام رفتار کیلیان امباپه او را آزار می دهد.

رابیو فاش کرد: کدام رفتار امباپه آزاردهنده است!

به گزارش "ورزش سه"، رابیو و امباپه هر دو عضوی از تیم ملی فرانسه بودند که به فینال جام جهانی 2022 قطر رسید، دیداری که امباپه سه گل در آن به ثمر رساند.

اما این نمایش فوق العاده برای کسب دومین برد متوالی در فینال جام جهانی کافی نبود و آرژانتین لیونل مسی در ضربات پنالتی پیروز شد.

اکنون، تنها یک هفته بعد، رابیو در مصاحبه ای با Le Carre درباره این مسابقات و امباپه صحبت کرده است. در این مصاحبه از او پرسیده شد که آیا چیزی در امباپه وجود دارد که او را آزار دهد؟ رابیو به شوخی گفت:« کیلیان وقتی صدایش را در مصاحبه عوض می‌کند من را آزار می‌دهد. وقتی با هم هستیم، او عادی صحبت می‌کند. اما وقتی می‌خواهد مصاحبه کند، نمی‌دانم چرا صدایش تغییر می‌کند. این کار او آزار دهنده و استرس زا است.»

1785619

به نظر می‌رسد این موضوع در رختکن فرانسه مورد تمسخر و اظهار نظر سایر بازیکنان نیز قرار گرفته است.

رابیو حالا دوباره روی فوتبال باشگاهی تمرکز می‌کند. این واقعیت که او می‌تواند در مورد این وضعیت شوخی کند، نشان می‌دهد که بازیکنان فرانسوی موفق شده‌اند دوره ناامیدی را پشت سر بگذارند و روی ادامه فصل و باشگاه‌های خود تمرکز کرده‌اند.

این بازیکن از زمانی که به سری آ پیوسته، دوران بسیار پر فراز و نشیبی را در یوونتوس داشته است اما در چند وقت اخیر یکی از بهترین عملکردهای او را شاهد بوده‌ایم. با این حال انتظار می‌رود که او در پایان فصل، پس از یک دوره نسبتاً پر ماجرا باشگاه یوونتوس را ترک کند.
 

دیدگاه‌ها