کد خبر : 1861680 | 07 دی 1401 ساعت 16:30 | 44.6K بازدید | 9 دیدگاه

ادامه کار در آلبی‌سلسته یا جدایی؟

بازگشت اسکالونی به اسپانیا: آینده مبهم مربی قهرمان

لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.

بازگشت اسکالونی به اسپانیا: آینده مبهم مربی قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی روز گذشته به مایورکا اسپانیا، شهری که در آن همراه خانواده اش اقامت دارد، بازگشت. مربی تیم قهرمان جهان پس از یک هفته استراحت در آرژانتین و شرکت در جشن های قهرمانی، روز گذشته هم در فرودگاه مادرید و هم در فرودگاه مایورکا مورد استقبال آرژانتینی های مقیم اسپانیا قرار گرفت. اسکالونی در حالی به اسپانیا برگشته که هنوز آینده اش در آلبی سبلسته نامشخص است.

1785715

اسکالونی چند روزی در مایورکا استراحت خواهد کرد و سپس باید با فدراسیون فوتبال آرژانتین پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد بنشیند. سپتامبر گذشته و دو ماه قبل از آغاز جام جهانی او با چیکی تاپیا، رئیس فدراسیون، گفت و گویی دوستانه داشت و طبق ادعای تاپیا، اسکالونی قول تمدید قرارداد داده است. 

تاپیا گفت:«من و اسکالونی باهم حرف زدیم، برای تمدید توافق کردیم و دست دادیم. ما هر دو سنتی هستیم و می دانیم که باید به قولی که داده می شود، پایبند باشیم. چیزی روی کاغذ نیامده ولی اطمینان دارم که اسکالونی با ما تا 2026 خواهد ماند.»

1782651

واقعیت این است که اسکالونی حالا شرایطی کاملا متفاوت نسبت به قبل از جام جهانی دارد. او حالا مربی تیم قهرمان جهان است و گفته می شود چند پیشنهاد خوب اروپایی نیز دارد. از همه مهمتر مسائل مالی قرارداد جدید او است. اسکالونی حالا انتظار دریافت دستمزد دو و حتی چند برابری نسبت به قبل دارد و تاپیا باید با این مساله موافقت کند. مربی ای که در 527 روز توانست آرژانتین را به قهرمانی کوپا آمه‌ریکا، جام جهانی و فینالیسیما(سوپرجام اروپا-آمریکای جنوبی) برساند، حالا قراردادی متفاوت از گذشته می خواهد. باید دید در مذاکرات پیش رو دو طرف به توافق می رسند یا اسکالونی راهش را جدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها