کد خبر : 1861698 | 07 دی 1401 ساعت 18:23 | 26.5K بازدید | 9 دیدگاه

فرناندز بالاخره آفتابی شد؛

پایان شایعات، ستاره سپاهان در باغ فردوس (عکس)

مانوئل فرناندز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سرانجام به تمرینات گروهی اضافه شد.

پایان شایعات، ستاره سپاهان در باغ فردوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار هفته پنجم برابر ذوب آهن بود که مانوئل فرناندز یکی از پر سر و صداترین خریدهای خارجی سپاهان به دلیل مصدومیت از دسترس ژوزه مورایس دور شد. او البته به دلیل فرا رسیدن زمان فیفادی اول در شهریورماه این فرصت را داشت که با بهبود مصدومیت بار دیگر برای سپاهان بازی کند و همین اتفاق هم در دیدار برابر صنعت نفت در آبادان رخ داد و او چند دقیقه‌ای در نیمه دوم هفته نهم لیگ برتر بازی کرد، اما به نظر آسیب دیدگی‌اش تشدید شد تا دوباره از تمرینات و ترکیب تیم دور شود.
پس از این فرا رسیدن جام جهانی و تعطیلی 52 روزه لیگ برتر این گمانه‌زنی را ایجاد کرد که او با شروع دوباره مسابقات می‌تواند برای سپاهان بازی کند اما فرناندز شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشت و طی روزهای اخیر معمولا با دستور کادر فنی به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد.

درنهایت امروز فرناندز توانست پس از مدت‌ها به تمرینات گروهی اضافه شود و به زودی شرایط بازگشت او به ترکیب نیز مهیا می‌شود. البته بعید به نظر می‌رسد که مورایس قصدی برای استفاده از این بازیکن در بازی روز شنبه در کرج مقابل پیکان داشته باشد.
فرناندز پس از حضور تعویضی در دیدار ابتدایی فصل مقابل استقلال، در چهار دیدار بعدی تیمش به صورت ثابت وارد زمین شد و از هفته پنجم تا حالا فقط در یک دیدار بازی کرد. این دور ماندن طولانی مدت از ترکیب سپاهان شایعاتی درباره جدایی‌اش از اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی را ایجاد کرده بود ولی او همچنان به قرارداد خود پایبند است و شاید در آخرین دیدار نیم فصل برای چند دقیقه فرصت بازی به دست بیاورد.

1785739

دیدگاه‌ها