کد خبر : 1861726 | 07 دی 1401 ساعت 22:56 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی درخشان تیم پیرلو در ترکیه

شاگردان اسطوره فوتبال ایتالیا با یک برد پرگل در سوپرلیگ ترکیه، ترابوزان اسپور را نقره‌داغ کردند.

پیروزی درخشان تیم پیرلو در ترکیه

به گزارش "ورزش سه" در چارچوب هفته شانزدهم سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال فاتح کاراگومروک در خانه ترابوزان اسپور را در هم کوبید.

شاگردان پیرلو که با شانزده امتیاز از پانزده مسابقه در رده یازدهم جدول سوپرلیگ ترکیه قرار داشتند، در خانه میزبان تیم رده پنجمی ترابوزان اسپور بودند که توانستند با ارائه یک نمایش فوق‌العاده، قهرمان سابق ترکیه را شکست دهند.

نیمه اول این دیدار با گل زودهنگام اوزدوئف در دقیقه شش جذاب تر شد و دقایقی بعد، مارک بارترا، مدافع ترابوزان کار را به تساوی کشید.

در ادامه فابیو بورینی، مهاجم سابق میلان، مجددا تیم پیرلو را پیش انداخت. در شرایطی که نیمه اول رو به پایان بود، بارترا با یک خطای عجیب با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا ترابوزان نیمه دوم را ده نفره آغاز کند.

1785813

پس از اینکه روی یک موقعیت جدی برای ترابوزان، ابریما کولی کارت زرد دوم را دریافت کرد، توقع می‌رفت تیم قدرتمند ترابوزان بازی را در دست گرفته و گل تساوی را بزند اما این ریچی بود که روی پاس استثنایی بورینی، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

آخرین دقایق بازی مطابق انتظار با ضدحمله‌های کاراگومروک همراه بود و در نهایت، کواسی، بازیکن تعویضی مشکی و قرمزپوشان، گل چهارم را هم به ثمر رساند تا جشن پیرلو و شاگردانش تکمیل شود.

گفتنی است، کاراگومروک پیش از شروع فصل جدید در یک بازی دوستانه به مصاف استقلال رفته و مغلوب آبی‌پوشان پایتخت شده بود.

1785814

دیدگاه‌ها