کد خبر : 1861729 | 07 دی 1401 ساعت 23:42 | 32.3K بازدید | 14 دیدگاه

حمایت بی قید و شرط کلوپ از ستاره اروگوئه‌ای

این داروین نونیز گل نزن: تو یک اندی کارول هستی!

مهاجم لیورپول بازیکنی است که واضح ترین موقعیت ها را در لیگ برتر از دست داده است اما حمایت کلوپ را پشت سر خود دارد.

این داروین نونیز گل نزن: تو یک اندی کارول هستی!

به گزارش "ورزش سه"، در باکسینگ دی 2022، شکست خورده ترین ورژن داروین نونیز به لیگ برتر بازگشت. مهاجم جوان لیورپول که در تابستان با 75 + 25 میلیون یورو از بنفیکا به خدمت گرفته شد، همچنان فرصت های زیادی را مقابل دروازه از دست می دهد.

بازیکن سابق آلمریا در 20 بازی که تا به امروز برای لیورپول انجام داده، 9 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است، اما از زمان پیش فصل، اشتباهات او بیشتر در استفاده از موقعیت هایش بود. ضربات عجیب او در اولین جلسه تمرینی اش با لیورپول، در فضای مجازی وایرال شده است.

1785825

او در این ویدیو، ضربه زمینی که در دهانه دروازه برایش ارسال می شود را به آسمان می زند. در ادامه، نونیز پشت یک ضربه ایستگاهی است که شوت او با اختلاف عجیبی به بیرون رفت. در یک صحنه دیگر، او حتی نمی تواند توپ ارسالی را به درستی کنترل کند.

1785827

اولین بازی او برای لیورپول، با شکست در بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد (4-0) به پایان رسید. مهاجم اروگوئه ای در این بازی، ریباند شوت صلاح که به تیرک خورده بود را به آسمان زد.

یورگن کلوپ آن مقطع و در دفاع از نونیز گفت: این سومین جلسه او بود و فکر می کنم بعد از "دوی سرعت" سوم، ریه هایش نزدیک بود منفجر شود.

او در دومین بازی دوستانه خود مقابل کریستال پالاس باز هم موفق نشد به موقع به توپ ضربه بزند. او چند موقعیت گلزنی را از دست داد و در کنترل توپ و ارسال پاس‌ها به شدت بی دقت بود.

1785828

کلوپ درباره مهاجم تیمش گفت: من اصلا نگران داروین نونیز نیستم. من هیچ علاقه ای به شنیدن برخی نظرات منفی ندارم. همه ما می دانیم بسیاری از مردم این را یک نوع بازی می دانند که به برخی از موقعیت های از دست رفته بازیکنان اشاره کنند. من نمی توانم بیشتر از این به این صحبت ها اهمیت بدهم. در مورد داروین آرام باشید. من کاملاً از پتانسیل او مطمئن هستم.

اما نونیز در بازی اخیر لیورپول در باکسینگ دی باز هم سوژه شد. او فرصت هایی را در جریان پیروزی سه بر یک برابر آستون ویلا از دست داد. هواداران ویلا برای او تحقیرآمیز شعار دادند: «تو فقط یک اندی کارول هستی...».

1785824

نونیز بیشترین شوت به سمت دروازه را داشت. از 6 ضربه او، چهار مورد در چارچوب بودند اما هیچ کدام به گل تبدیل نشدند. علاوه بر این، او در دقایق 28 و 75 دو موقعیت تک به تک را از دست داد که این مسئله بار دیگر باعث شد تا ترول هایی از او در شبکه های اجتماعی منتشر شود.

آمارها از عدم موفقیت او حکایت دارد. هیچ بازیکنی به اندازه نونیز شانس های مسلم گلزنی را از دست نداده است. او در این فصل، 12 موقعیت فوق العاده را هدر داده است.

1785829

با این حال، کلوپ همچنان از او حمایت می کند و می گوید: نمی توانید تصور کنید که من در روزهای ابتدایی، چه مهاجمان دیگری را دیده ام که موقعیت های بزرگی را از دست داده اند. من بسیار آرام هستم. چیزی که در مورد او واقعا دوست دارم این است که او چقدر خاص است. نونیز غیرقابل توقف است. هیچ مدافعی وجود ندارد که بتواند سرعت او را کاهش دهد. داروین یک بازی استثنایی انجام داد و این چیزی است که اهمیت دارد.

دیدگاه‌ها