کد خبر : 1861744 | 08 دی 1401 ساعت 02:44 | 82K بازدید | 15 دیدگاه

اتفاق بامزه کنار زمین در جریان بازی لیدز-سیتی

خرابکاری سهوی پپ و عذر خواهی سریعش! (عکس)

در دقایق پایانی بازی سیتی و لیدز شاهد رخ دادن اتقاق بامزه ای بودیم که طی آن سرمربی میهمان با بطری آب پیشانی یکی از مربیان حریف را نشانه رفت.

خرابکاری سهوی پپ و عذر خواهی سریعش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شروع دوباره بعد از جام جهانی به یک برد شیرین مقابل لیورپول در جام اتحادیه دست یافت و امشب نیز توانست با نتیجه سه بر یک میزبان خود لیدز را در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس شکست دهد. شاگردان پپ با این پیروزی به رده جدول جدول صعود کردند.

نیمه اول بازی سیتی و لیدز در حالی با گل لحظات پایانی رودری به سود میهمان به پایان رسید که اعصاب پپ بابت از دست دادن چندین موقعیت طلایی حسابی خرد شده بود. او در نیمه دوم با دبل هالند در عرض یک ربع کمی آرام گرفت ولی بعد از به ثمر رسیدن گل اول لیدز در دقیقه 73، لحظات پرتنشی را پشت سر گذاشت.

1785883
1785884

سرمربی سیتی که لب خط با حرارت خاصی مشغول نظاره بازی و هدایت شاگردانش بود، در واکنش به از دست رفتن یک موقعیت، شوت محکمی به بطری روی زمین زد؛ او بلافاصله بعد از این ضربه در حالی که دستان خود را روی سرش گذاشته بود به سمت نیمکت حریف دوید؛ چون بطری آب معدنی را به پیشانی یکی از نیمکت نشینان حریف نشانه رفته بود.

پپ بلافاصله به سمت نیمکت حریف رفت و بابت کاری که ناخواسته از او سر زده بود از نیمکت‌نشین لیدز عذرخواهی کرد. با توجه به اینکه رفتار سرمربی سیتی غیرعمدی بود و خیلی سریع نیز با عذرخواهی همراه شد، داور دخالتی در صحنه نداشت و اعضای تیم میزبان نیز عذرخواهی او را پذیرفتند.

1785886

دیدگاه‌ها