کد خبر : 1861747 | 08 دی 1401 ساعت 04:25 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپس هنوز بازیکن ایده‌آل سرمربی نشده است

ملی‌پوش مغضوب پپ گرم کرد ولی بازی نه!

مدافع ملی پوش سیتی هنوز به شرایط ایده‌آل مدنظر سرمربی تیم نرسیده و برای دومین بازی متوالی فرصت بازی پیدا نکرد.

ملی‌پوش مغضوب پپ گرم کرد ولی بازی نه!

به گزارش "ورزش سه"، کالوین فیلیپس بعد از بازگشت به تمرینات سیتی مورد غضب پپ گواردیولا قرار گرفته و از لیست بازی با لیورپول در جام اتحادیه نیز کنار گذاشته شد. این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن این تنبیه که حواشی زیادی هم داشت، به جمع سیتیزن‌ها بازگشته است.

پپ هفته گذشته در مورد غیبت فیلیپس مقابل لیورپول گفته بود:« فیلیپس مصدوم نیست. او در حالی برگشت که اضافه وزن داشت. من دلیل این اتفاق را نمی‎‌دانم. او در شرایطی برنگشت که بتواند در کنار بازیکنان تمرین کند و در ترکیب سیتی به میدان برود.»

اظهارات رک و بی پرده گواردیولا در اعلام دلیل غیبت فیلیپش اعتراض بسیاری از هواداران را به همراه داشت که معتقد بودند که سرمربی تیم بی دلیل اسرار خانوادگی را فاش کرده است. به هر ترتیب بعد از پشت سر گذاشتن تنبیه مورد نظر سرمربی، نام این مدافع انگلیسی به لیست سیتی برگشت.

کالوین فیلیپس در بازی هفته هجدهم مقابل لیدزیونایتد جایی در ترکیب اصلی نداشت و از روی نیمکت نظاره گر کار هم تیمی های خود بود. او در نیمه دوم هم فرصت بازی پیدا نکرد. ملی‌پوش سیتی در نیمه دوم به درخواست گواردیولا از جا برخاسته و مثل بازیکنانی که قرار است وارد زمین شوند، گرم کرد اما در نهایت شانس ورود به زمین را پیدا نکرد.

به هر ترتیب با بازگشت کالوین فیلیپس به تمرینات و لیست تیم سیتی به نظر می رسد که داستان دعوای طرفین با آتش بس، ختم به خیر شده است؛ به ویژه اینکه او با چهره ای خندان و بدون مشکلی خاص در کنار زمین دیده شده و فرمان گرم کردن را با وجود عدم ورود به زمین به صورت تمام و کمال انجام داد. البته به نظر می رسد که تا زمانی که این بازیکن به فرم ایده‌آل نرسیده و کیلوهای اضافه را آب نکند، سرمربی اسپانیایی به استفاده نکردن از او در ترکیب تیم ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها