کد خبر : 1861751 | 08 دی 1401 ساعت 08:22 | 28.5K بازدید | 5 دیدگاه

بدون ریکو، کاری که می کنیم امکان ناپذیر است

گواردیولا: آمار و ارقام هالند باورکردنی نیست!

سرمربی سیتی در شب پیروزی مقابل لیدز به تمجید از ستاره های تیمش پرداخت.

گواردیولا: آمار و ارقام هالند باورکردنی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچسترسیتی موفق شد میزبان خود لیدزیونایتد را با نتیجه سه بر یک شکست داده و با 35 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کند. پپ گواردیولا بعد از کسب این پیروزی به تحسین کار شاگردانش پرداخت. او گفت: ما در خانه لیدز واقعا بازی خوبی انجام دادیم. به ویژه در نیمه دوم که آنها کمی بازتر بودند، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم.

او افزود: بعد از جام جهانی هیچ کس نمی دانست که ما چه نمایشی مقابل لیدز خواهیم داشت. امروز کار بچه های ما فوق العاده بود. هماهنگی بین ریکو و رودروی در میانه میدان یکی از نکات بسیار خوب این بازی بود. به هر حال موقعیت های زیادی از دست دادیم که بخشی از بازی است. به نظرم نیمه دوم سخت تر از نیمه اول بود و کار آسانی در این ورزشگاه که لیدز توانسته بود برابر تیم هایی چون آرسنال و لیورپول واقعا خوب بازی کند، نداشتیم.

سرمربی سیتی با اعلام اینکه جک گریلیش یکی از محبوب‌ترین بازیکنان سیتی به شمار می رود به تحسین عملکرد او پرداخته و تاکید کرد: گریلیش دو پاس گل داد و سرعت بازی بالایی داشت. او باید جاه طلب‌تر باشد و گل‌های بیشتری بزند زیرا کیفیت لازم برای انجام این کار را دارد.

هالند... گواردیولا در خصوص ستاره نروژی تیمش گفت: او هم می توانست گل های بیشتری بزند با این وجود با دو گلی که زد، کمک زیادی به ما کرد. از اینکه او این قدر متواضع است خوشحالیم و حضورش تهدیدی برای همه حریفان است. آمار و ارقامی که هالند به جای گذاشته واقعا باورکردنی نیست. 

پپ با تمجید از ریکو یادآور شد: بدون ریکو، کاری که ما انجام می دهیم غیرممکن خواهد بود. از نظر دفاعی او خیلی باهوش است و با درک بالای خود از بازی به ما کمک می کند تا پویایی خود را حفظ کنیم. او واقعا خوب بازی کرد و مهره ای غیرقابل انکار است.

دیدگاه‌ها