کد خبر : 1861790 | 08 دی 1401 ساعت 13:55 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

اشتباه تایلز آدامز برنامه آمریکا را لو داد

تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا، به طور تصادفی تایید کرد که این تیم در رقابت های کوپا آمه‌ریکای 2024 بازی خواهد کرد.

اشتباه تایلز آدامز برنامه آمریکا را لو داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا در رقابت‌های جام جهانی 2022 توانست از مرحله گروهی صعود کرد اما در یک هشتم نهایی با شکست برابر هلند از دور رقابت ها کنار رفت.
با توجه به اینکه آمریکا یکی از سه میزبان جام جهانی آینده خواهد بود، تایلر آدامز تایید کرد که این تیم برای حضوری بهتر در این رقابت ها باید بازی های بیشتری پیش از آن رقابت ها انجام بدهد و در حالی که رئیس کنفدراسیون کونکاکاف احتمال میزبانی آمریکا از رقابت های کوپا آمه‌ریکای 2024 را رد کرد اما کاپیتان تیم ملی آمریکا سهوا تایید کرد که این تیم قطعا در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

1785985

او پس از دیدار شب گذشته لیدز مقابل منچسترسیتی گفت:"بسیار مهم است که ما از تورنمنت‌ها و رقابت‌های پیش رو برای ایجاد هماهنگی استفاده کنیم. 
یکی از چیزهایی که ما برای این جام جهانی کمبود آن را احساس کردیم، این بود که زمان زیادی طول کشید تا بهترین بازیکنان ما در زمین با هم جفت و جور شوند. اکنون پیش از جام جهانی 2026، ما چند تورنمنت بزرگ داریم. ما لیگ ملت ها را داریم، ما این فرصت را داریم که در کوپا آمه‌ریکا بازی کنیم که فرصت فوق‌العاده‌ای برای ماست."

دیدگاه‌ها