کد خبر : 1861838 | 08 دی 1401 ساعت 20:00 | 11.8K بازدید | 5 دیدگاه

کلوپ: از فن دایک نخواسته بودیم با خاکپو حرف بزند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید همه اعضای این باشگاه از جذب کودی خاکپو خوشحال هستند.

کلوپ: از فن دایک نخواسته بودیم با خاکپو حرف بزند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول جمعه شب در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میزبان لسترسیتی خواهد بود. 
آنها امیدوار هستند که بتوانند در این بازی نیز مانند هفته گذشته به پیروزی برسند و برای بهبود شرایطی که در حال حاضر در جدول رده‌بندی دارند به سه امتیاز این بازی بسیار نیاز دارند. 
کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« ما باید همچنین به دنبال کردن این مسیر ادامه دهیم. نباید جلوی هیچ تیمی آسوده خاطر باشیم. ما نیاز داریم که پر انرژی باشیم و باید در طول بازی هم این انرژی را حفظ کنیم. همه بسیار هیجان زده هستیم و تمایل بسیاری داریم که این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.»

او درباره شرایط لسترسیتی اظهار داشت:« برندان راجرز مربی بسیار خوبی است. بازیکنان بسیار خوبی دارد که برای پیروزی مقابل ما به میدان خواهند آمد و ما باید از این موضوع آگاه باشیم. ما آغاز خوبی در لیگ نداشتیم اما می‌دانیم که لسترسیتی هم خیلی امتیاز به دست نیاورده است. البته که غیبت جیمز مدیسون به ضرر آنها بود اما تیم بسیار خوبی دارند و برابر نیوکسل هم خوب بازی کردند. انتظار بازی دشواری را دارم. آنها در طول بازی بارها ساختارشان را تغییر می‌دهند اما ما مطمئن نیستیم که این بار هم چنین کاری را انجام دهند.»

1786058


سرمربی لیورپول درباره پیوستن کودی خاکپو به تیمش اضافه کرد:« او بازیکن بسیار بسیار خوبی است. سنی که دارد، پتانسیل بالا، کیفیتی که در هلند نشان داد و همه این موارد باعث شد که گزینه بسیار جذابی باشد. همین باعث شد که برای جذب او تلاش کنیم و حالا همه بسیار خوشحال هستیم که این بازیکن در تیم ما است.»
کلوپ درباره نقش ویرژیل فن دایک در جذب این بازیکن ادامه داد:« ویرژیل با او صحبت کرده بود اما ما به او نگفتیم که برو و با خاکپو حرف بزن.  ما نیازی نداشتیم که او لزوما تلاش خاصی برای متقاعد کردن خاکپو داشته باشد اما ویرژیل دوست داشت که نقشی ایفا کند و با توجه به هم تیمی بودن با خاکپو با این بازیکن صحبت کرده بود.»

 

دیدگاه‌ها