کد خبر : 1861845 | 08 دی 1401 ساعت 20:38 | 40K بازدید | 22 دیدگاه

مایکل اوون:

توقعی که تن‌هاخ از رشفورد دارد، تخصص رونالدو بود!

مایکل اوون، ستاره سابق منچستریونایتد، از رفتاری که با کریستیانو رونالدو داشت ابراز نارضایتی کرد.

توقعی که تن‌هاخ از رشفورد دارد، تخصص رونالدو بود!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد با فسخ دو طرفه قراردادش با این باشگاه هنوز هم سوژه اصلی بسیاری از رسانه‌هایی اروپایی است. 
جدایی این بازیکن پرتغالی باعث شد که مارکوس رشفورد فرصت بیشتری برای درخشش در زمین پیدا کند و البته انتظارات از او نیز بسیار بالا رفته است. اریک تن‌هاخ چند روز قبل مدعی شده بود که امیدوار است او بتواند 20 گل برای یونایتد به ثمر برساند. 

1784608


اوون در گفتگو با آمازون پرایم اظهار داشت:« من شنیدم که تن‌هاخ در این باره حرف زده بود که رشفورد باید 20 گل بزند. جالب است، آنها بازیکنی با توانایی زدن 20 گل را درست در کنارشان داشتند اما متاسفانه اکثر اوقات رونالدو روی نیمکت نشسته بود. مارکوس رشفورد اهمیت زیادی در این تیم دارد اما نمی‌تواند گلزن اصلی یونایتد باشد.»
او با مقایسه رشفورد و وین رونی گفت:« او نمی‌تواند مانند رونی یا روبن فن پرسی با بسیاری دیگر از بازیکنان بزرگ سال‌های اخیر فصلی 30 گل برای شما به ثمر برساند. اگر قرار است یونایتد از او در پست نوک استفاده کند یعنی او بازیکن اصلی است و من این موضوع را زیر سوال خواهم برد. دیدن بازگشت او بسیار خوب است اما او فقط باید به یونایتد کمک کند.  بازیکن اصلی بودن در خط حمله کار رشفورد نیست.»

 

دیدگاه‌ها