کد خبر : 1861849 | 08 دی 1401 ساعت 20:49 | 33K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای مدیر سابق بیرمنگام:

فرگوسن هم نتوانست بلینگام را به یونایتد ببرد!

ژاندونگ رن، مدیر اجرایی سابق بیرمنگام، مدعی شده است که منچستریونایتد نتوانست در سال 2020 جود بلینگام را به خدمت بگیرد.

فرگوسن هم نتوانست بلینگام را به یونایتد ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در سال 2020 با قراردادی به ارزش 25 میلیون پوند راهی دورتموند شد تا به گرانقیمت‌ترین بازیکن 17 ساله آن زمان تبدیل شود. 
بسیاری از باشگاه‌های بزرگ انگلیسی از جمله منچستریونایتد و چلسی علاقه زیادی به او داشتند و تلاش خودشان را برای به خدمت گرفتن او به کار گرفتند اما در نهایت موفق نشدند این کار را به سرانجام برسانند. 
رن که در فاصله سال‌های 2017 تا 2020 رییس اجرایی بیرمنگام بود فاش کرده است که یونایتد تمام توانش را برای جذب این بازیکن به کار گرفت و چلسی نیز پیشنهادهای جذابی به او داد اما بلینگام راضی نشد. 

1783876


رن در این باره به موندو دیپورتیوو گفت:« اد وودوارد بیشترین تاکید را داشت. ما نشسته بودیم و درباره این که چطور می‌توان بلینگام را راضی کرد حرف می‌زدیم اما جود هیچ تصمیمی را بر اساس پول نگرفت. آنها دستمزد بالایی پیشنهاد کردند، حدود دو برابر. او می‌توانست‌ها میلیون‌ها پوند درآمد داشته باشد اما نپذیرفت.»
او با اشاره به دیدار بزرگان یونایتد با این بازیکن اظهار داشت:«این بازی هیچ بازیکنی طبیعی نیست. او با اوله گونار سولسشر دیدار کرد. حتی سر الکس فرگوسن هم به دیدار او آمد و روزی دیگر نیز اریک کانتونا با او صحبت کرد تا بتواند متقاعدش کند.»
این مدیر سابق بیرمنگام حتی مدعی شده که بایرن مونیخ هم در لحظه آخر پیشنهادش را بسیار بالا برد اما بلینگام تصمیمش را گرفته بود که به دورتموند ملحق شود.

 

دیدگاه‌ها