کد خبر : 1861851 | 08 دی 1401 ساعت 20:59 | 19.1K بازدید | 21 دیدگاه

النصر امیدوار است: رونالدو را اول ژانویه جذب می‌کنیم

مدیران النصر امیدوار هستند که بتوانند روز اول ژانویه با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، قراردادی امضا کنند.

النصر امیدوار است: رونالدو را اول ژانویه جذب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حضور رونالدو در ریاض باعث شد که بسیاری انتقال او به باشگاه النصر عربستان را نهایی بدانند و در انتظار رسمی شدن خبر امضای قرارداد باشند. 
گفته می‌شود که این بازیکن پس از فسخ قراردادش با باشگاه منچستریونایتد در توافقی دو طرفه حالا آماده است تا بازی در خاورمیانه و در لیگ عربستان را تجربه کند و دستمزد سالانه 200 میلیون یورویی نیز در این انتخاب بی‌‎تاثیر نبوده است.
هرچند این ستاره پرتغالی چند روز قبل به عربستان رفته بود اما هنوز هیچ خبر رسمی از جذب او به گوش نرسیده است. با این که شایعاتی در روزهای اخیر درباره احتمال حضور رونالدو در یک تیم اروپایی به گوش می‌رسید اما مدیران النصر امیدوار هستند که روز اول ژانویه بتوانند قرارداد این بازیکن را به امضا برسانند. 

1785650


مارکا امروز مدعی شده بود که این باشگاه به صورت جدی خواهان جذب سرخیو راموس است و چند روز پیش نام انگولو کانته به عنوان گزینه دیگر النصر به گوش می‌‎رسید اما اولویت اصلی آنها امضای قرارداد با رونالدو است. 
حالا باید دید که آیا در طی چند روز آینده و باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالات زمستانی، آیا رونالدو به دوران حضورش در سطح اول فوتبال دنیا خاتمه خواهد داد و به عربستان خواهد پیوست یا همچنان در تلاش است که بتواند در اروپا و خصوصا در لیگ قهرمانان با دستمزدی پایین‌تر به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها