کد خبر : 1861857 | 08 دی 1401 ساعت 22:06 | 59.6K بازدید | 24 دیدگاه

سرمربی پرتغالی یازده ستاره محبوبش را گلچین کرد

تیم منتخب شاگردان مورینیو به انتخاب آقای خاص!

ژوزه مورینیو در شرایطی نام یازده بازیکن برتری که در تمام دوران هدایت کرده است را معرفی کرد که جایی برای ستاره‌های منچستر در آن وجود ندارد.

تیم منتخب شاگردان مورینیو به انتخاب آقای خاص!

به گزارش "ورزش سه" مورینیو یازده نفر از برترین بازیکنانی را که در تمام دوران مربیگری‌اش هدایت کرده است را در یک تیم با سیستم 433 ارنج کرد.

آقای خاص در می 2016 به عنوان سرمربی یونایتد منصوب شد، اما علیرغم قهرمانی در لیگ اروپا و جام کارابائو در اولین فصل خود، هواداران واقعاً هرگز او را قبول نکردند.

مورینیو که در دسامبر 2018 از سمتش برکنار شد، دوران حضورش در این باشگاه عموما به درگیری‌های مختلف با پول پوگبا گذشت. بنابراین همانطور که AS می‌گوید، جای تعجب نیست که هافبک فرانسوی در ترکیب ستارگان قرار نگیرد.

مطمئناً با توجه به برخی از بازیکنان کلاس جهانی که ژوزه در گذشته با آنها کار کرده است، اعلام این تیم غافلگیری های زیادی به همراه دارد.

1786084

به طور مثال، سرخیو راموس، داوید دخیا، ایکر کاسیاس و زلاتان ابراهیموویچ می‌توانستند به راحتی در این تیم جای بگیرند و البته، هری کین، مهاجم سابق مورینیو در تاتنهام که او هم در این ترکیب منتخب جایی ندارد.

در درون دروازه مورینیو به سراغ پتر چک رفته است که در چند دوره با شکوه در چلسی شماره یک او بود.

در دفاع، جان تری و ریکاردو کاروالیو، دو تن از دیوارهای بتنی مورینیو در دوران حضورش در چلسی، در وسط قرار دارند و ویلیام گالاس و خاویر زانتی در پست دفاع کناری حضور دارند.

زانتی تنها بازیکنی است که از دوران حضور او در اینترمیلان به این تیم منتخب راه یافته است. جایی که مورینیو بین سال های 2008 تا 2010 در آن مربیگری کرد و در آخرین فصل حضور خود قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

1786082

هسته اصلی چلسی در بقیه تیم هم ادامه دارد. کلود ماکلله در پست هافبک دفاعی جای گرفته است. فرانک لمپارد درست جلوی او در کنار مسوت اوزیل بازی می کند که مورینیو در زمان حضورش در رئال مادرید بین سال های 13-2010 او را در اختیار داشت.

ادن هازارد و کریستیانو رونالدو به عنوان وینگر حضور دارند تا دیدیه دروگبا، مهاجم اصلی تیم را تغذیه کنند.

دیدگاه‌ها