کد خبر : 1861859 | 08 دی 1401 ساعت 22:29 | 19.4K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: جذب خاکپو هیچ ربطی به فیرمینو ندارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید جذب کودی خاکپو تاثیری روی آینده روبرت فیرمینو ندارد.

کلوپ: جذب خاکپو هیچ ربطی به فیرمینو ندارد

به گزارش "ورزش سه"، خاکپو با قراردادی رسمی و شش ساله از آیندهوون جدا شد تا از این به بعد با پیراهن لیورپول به میدان برود. 
جذب این بازیکن باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی فیرمینو از لیورپول در چند هفته آینده به گوش برسد و بسیاری مدعی شوند که او حالا به دنبال فرصتی است تا هرچه زودتر آنفیلد را ترک کند. 
قرارداد این مهاجم برزیلی با باشگاه لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و حالا شاید او دیگر تصمیمی برای تمدید این قرارداد نداشته باشد. 
کلوپ در نشست خبری پیش از بازی برابر لسترسیتی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر جذب خاکپو روی فیرمینو گفت:« نه، نه. از نظر من نه. ما صحبت‌هایی را با بابی انجام دادیم و من می‌توانم بگویم که او را می‌خواهم و قطعا به دنبال این هستم که فیرمینو به حضورش در لیورپول ادامه دهد. 

1779001


او با اشاره به این که اطلاعی از نظر فیرمینو در این باره ندارد اضافه کرد:« از نظر من حضور خاکپو هیچ ربطی به نقش فیرمینو ندارد. جذب او تاثیری روی شرایط فیرمینو نخواهد داشت. با این حال این نظر من است و شاید شما باید برای دانستن نظر فیرمینو، این سوال را از خودش بپرسید تا جواب آن را بدانید.»
فیرمینو این فصل در 21 دیداری که در تمامی مسابقات برای لیورپول به میدان رفته عملکرد درخشانی داشته و موفق شده 9 گل و چهار پاس گل به ثبت برساند.

 

دیدگاه‌ها