کد خبر : 1861864 | 09 دی 1401 ساعت 00:23 | 31.1K بازدید | 1 دیدگاه

باخت به پورتو جبران شد؛

تغییر وضعیت علیپور در برد ژیل ویسنته

ژیل ویسنته در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به برتری مقابل سانتا کلارا رسید.

تغییر وضعیت علیپور در برد ژیل ویسنته

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که برخلاف دو مسابقه اخیرش علی علیپور را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه سیداجه د بارسلوس مقابل تیم رده چهاردهمی سانتا کلارا قرار گرفت.

یاران علیپور که هفته گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ‌کاپ پرتغال مقابل پورتو شکست خورده بودند، در دیدار لیگ برتری برابر سانتا کلارا توانستند باخت اخیرشان را جبران کنند و سه امتیاز را در آخرین بازی سال ۲۰۲۲ کسب کنند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته که در آخرین مسابقه‌اش در لیگ برتر پرتغال قبل از جام جهانی برابر بنفیکا شکست خورده بود، در دیدار مقابل سانتا کلارا توانست به پیروزی خانگی دست پیدا کند.

1786123

ژیل ویسنته در شبی که در دقیقه ۴۱ توسط موریلو به گل رسید و در دقیقه ۵۳ یک پنالتی توسط ناوارو هدر داد، به برتری دو بر یک مقابل سانتا کلارا دست یافت، ۱۲ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کرد.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که طی دو دیدار اخیرشان در لیگ‌کاپ مقابل پورتیموننسی و پورتو حضور ثابت در زمین داشت، در بازی برابر سانتا کلارا از دقیقه ۷۹ وارد زمین شد و نُهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام داد.

دیدگاه‌ها