کد خبر : 1861878 | 09 دی 1401 ساعت 09:07 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش فوق العاده ستاره ژاپنی؛

خلق یک شگفتی بزرگ در حضور کوتاه کاپیتان ایران

میلانو در کمال تعجب موفق شد با نتیجه 3-1 لوبه را شکست دهد.

خلق یک شگفتی بزرگ در حضور کوتاه کاپیتان ایران

به گزارش "ورزش سه"، میلاد عبادی پور تنها لژیونر والیبال ایران در این فصل از رقابت‌های سری آ محسوب می شود. جذاب ترین لیگ والیبالی دنیا که رفته رفته به روزهای مهم و هیجان انگیز خود نزدیک تر می شود.

میلاد عبادی پور بعد از چند فصل حضور در رقابت‌های لیگ والیبال لهستان تصمیم گرفت چالش جدید و مهم‌تری را تجربه کند و به همین خاطر راهی میلانو شده است. تیمی که البته در این فصل بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شده است.

میلانو که در چند بازی اخیر خود در سری‌آ نتایج خوبی کسب نکرده بود، شب گذشته از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل تیم مدعی و پرستاره لوبه قرار گرفت. روی کاغذ لوبه از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار بود اما شاگردان روبرتو پیازا دست به یک کار بزرگ زده و حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دادند.

1786155

لوبه در این مسابقه شروع بهتری داشت و در ست اول با نتیجه 25-18 به پیروزی رسید اما درست های بعدی این میلانو بود که با نتایج 25-21، 25-18 و 25--21 به برتری دست یافت تا علاوه بر خلق یک شگفتی بزرگ به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا نیز صعود کرده باشد.

ستاره بی چون و چرای میلانو و البته بازی دیشب بازیکن ژاپنی این تیم یعنی یوکی ایشیکاوا بود که با کسب 21 امتیاز نقش کلیدی در این صعود شاگردان پیاز‌ا ایفا کرد. همچنین میلاد عبادی پور نیز در این بازی خیلی کوتاه و به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و موفق به کسب سه امتیاز شد.

دیدگاه‌ها