کد خبر : 1861882 | 09 دی 1401 ساعت 10:37 | 24K بازدید | 5 دیدگاه

بیانیه رسمی بنفیکا: انزو فروشی نیست!

باشگاه بنفیکا با انتشار بیانیه‌ای رسمی نسبت به شایعات مربوط به جدایی انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، واکنش نشان داد.

بیانیه رسمی بنفیکا: انزو فروشی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش انزو فرناندز در جام جهانی 2022 و قهرمانی او با تیم ملی آرژانتین باعث شد که بسیاری از باشگاه‎‌های اروپایی به فکر جذب این بازیکن باشند. 
در روزهای اخیر نام باشگاه‌های لیگ برتری چون منچستریونایتد و لیورپول در کنار نام او به گوش می‌رسید اما در نهایت بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که چلسی قرار است بند فسخ 120 میلیون یورویی او را پرداخت کند و این بازیکن را از بنفیکا به خدمت بگیرد. 
این موضوع حتی در مصاحبه با راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، هم مطرح شد و او تاکید کرد که اگر بازیکنی تصمیمش را گرفته باشد نمی‌توان آن را تغییر داد تا به نوعی جدایی ستاره تیمش را تایید کرده باشد. 

1771186

این در حالی است که پیش از این مصاحبه‌ای از روی کاستا، رییس بنفیکا، منتشر شد که در آن گفته بود آماده است تا فرناندز را به هر باشگاهی که مبلغ بند فسخ او را پرداخت کند بفروشد.
اما حالا این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارد. در این بیانیه آمده است:« بنفیکا تاکید دارد که روی کاستا، رییس این باشگاه، هرگز کلماتی که در رسانه‌های ایتالیایی از سوی DAZN مطرح شده را بر زبان نیاورده است. ما تا پایان این فصل روی حضور انزو فرناندز در ترکیب این تیم حساب کرده‌ایم.»

دیدگاه‌ها