کد خبر : 1861886 | 09 دی 1401 ساعت 11:02 | 34.1K بازدید | 3 دیدگاه

برای دیدن آندریک هیجان‌زده هستم

آنچلوتی: هرکس از شرایطش ناراضی است، می‌تواند برود!

کارلو آنچلوتی برنامه رئال مادرید برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه را شرح داد.

آنچلوتی: هرکس از شرایطش ناراضی است، می‌تواند برود!

به گزازش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی تایید کرد که رئال مادرید قصد ندارد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ماه آینده خریدی انجام دهد.

در گزارش های متعدد بیان شد که لوس بلانکوس به دنبال جذب یک مدافع چپ، هافبک و مهاجم جدید است و با افرادی مانند انزو فرناندز و فران گارسیا که هر دو به عنوان اهداف احتمالی پیش از پنجره زمستانی معرفی شده‌اند، در تماس بوده است. با این حال، آنچلوتی این شایعات را به کلی رد کرد.

او گفت:"ما خیلی خوب کار می‌کنیم و نیازی به بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی نداریم. من فکر می کنم ما بهتر از سال گذشته هستیم."

سرمربی رئال مادرید در ادامه تایید کرد که این تیم با جدایی احتمالی هر بازیکنی که از شرایطش ناراضی است، کنار خواهد آمد:"در مورد جدایی‌ها، اگر کسانی که کمتر بازی می‌کنند، از شرایط خود راضی نیستند می‌توانند بروند و این تصمیم خودشان است"

1746823

تنها سهم رئال در نقل و انتقالات ژانویه، جذب اندریک، مهاجم پالمیراس خواهد بود. این بازیکن 16 ساله که به دلیل شرایط سنی نمی‌تواند تا سال 2024 به سانتیاگو برنابئو برود، پس از کسر مالیات حدود 72 میلیون یورو برای لوس بلانکوس آب خورد.

آنچلوتی درباره اندریک گفت:"سال گذشته او را دیدم و کمی صحبت کردیم. ما در باشگاه خوشحال و هیجان زده هستیم. در سال 2024 یک استعداد بزرگ از راه خواهد رسید، یک بازیکن بزرگ!"

1785955

دیدگاه‌ها