کد خبر : 1861887 | 09 دی 1401 ساعت 11:06 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

پدر ستاره آرژانتینی، بانوی پیر را انتخاب کرد

کار سخت برایتون برای حفظ مک آلیستر

ایجنت مک آلیستر از علاقه یوونتوس به انتقال این بازیکن خبر داد.

کار سخت برایتون برای حفظ مک آلیستر

به گزارش ورزش سه، برایتون برای حفظ الکسیس مک آلیستر که توانست با آرژانتین قهرمان جام‌جهانی شود، کار سختی دارد و حالا یوونتوس به صف مشتریان این بازیکن اضافه شده است.

کارلوس، پدر و نماینده الکسیس مک آلیستر، یوونتوس را «یکی از معتبرترین باشگاه‌های جهان» نامید که به جذب فرزندش علاقه‌مند شده است.

مک آلیستر، ستاره برایتون، پس از اینکه در شش بازی از هفت بازی آرژانتین در رقابت‌های جام‌جهانی 2022، در ترکیب اصلی قرار گرفت حالا به بازیکنی مورد تقاضا تبدیل شده است. این بازیکن 24 ساله در ماه اکتبر قرارداد 3 ساله جدیدی امضا کرد و برایتون این امکان را داشت که آن را یک سال دیگر تمدید کند، با این حال این امر باعث کاهش علاقه سایر تیم‌ها نشده است. سه تیم لیگ برتری لیورپول، آرسنال و چلسی وضعیت بازیکن را زیر نظر گرفته‌اند، اما گفته می‌شود یوونتوس در جذب مک آلیستر در سال آینده پیشتاز است.

ایجنت مک آلیستر هنگام ارائه به روز رسانی در مورد آینده این بازیکن در روز پنجشنبه از غول سری‌آ به شدت صحبت کرد.

1786163

کارلوس مک آلیستر به توتو مرکاتو گفت: «یوونتوس یک باشگاه بزرگ است، یکی از معتبرترین باشگاه های جهان. فقط می‌توانم بگویم که همراه با برایتون پیشنهادهایی را که دریافت می‌کنیم تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، سپس تصمیم خواهیم گرفت که آینده الکسیس چه خواهد شد. او در انگلیس عملکرد بسیار خوبی دارد و از برایتون سپاسگزار است زیرا آن‌ها به او امکان بازی در اروپا را دادند. با این حال، ما نمی‌توانیم قیمتی ارائه کنیم و نمی‌توانیم بگوییم چه کسی با ما تماس گرفته است.»

پل باربر، مدیر اجرایی برایتون، در اوایل این ماه، در مورد گمانه زنی‌ها پیرامون مک آلیستر گفت که مطمئن است باشگاه می تواند دارایی ارزشمند خود را حفظ کند.

باربر گفت: «همانطور که همیشه گفته‌ایم، وقتی بازیکنان خوب کار می‌کنند، وقتی شاخصه‌های مثبتشان افزایش می‌یابد، همیشه علاقه‌ای به آن‌ها وجود دارد؛ وضعیت الکسیس هیچ تفاوتی با قبل ندارد. قبل از جام جهانی علاقه به او وجود داشت و من مطمئن هستم که بعد از آن نیز علاقه بیشتری به او وجود خواهد داشت. تنها کاری که می‌توانیم در موقعیت‌های این چنینی انجام دهیم این است که مراقب دارایی بزرگ خود باشیم. این تنها کاری است که می‌توانید در این مواقع انجام دهید. امیدواریم الکسیس برای مدتی دیگر به بازی برای ما ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها