کد خبر : 1861888 | 09 دی 1401 ساعت 11:04 | 21.4K بازدید | 4 دیدگاه

بکن‌باوئر در سوگ پله: فوتبال متعلق به تو است

فرانس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، با انتشار پیامی درگذشت پله را تسلیت گفت.

بکن‌باوئر در سوگ پله: فوتبال متعلق به تو است

به گزارش "ورزش سه"، پله شب گذشته در سن 82 سالگی در بیمارستانی در شهر سائو پائولوی برزیل درگذشت و دنیای فوتبال را در سوگ فرو برد. 
این ستاره برزیلی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بود که بسیاری از بزرگان این رشته ورزشی همواره با احترام و تحسین از او صحبت می‌کنند و موج پیام‌های تسلیت نیز از شب گذشته به سوی دوستان و خانواده او سرازیر شده است. 
بکن‌باوئر که پیش از این سابقه بازی کنار این بازیکن را در لیگ آمریکا داشت یکی از کسانی است که حالا در غم از دست دادن دوستش مطلبی را منتشر کرده است. 

1786165

او در این باره نوشت:« فوتبال امروز بزرگترین بازیکن تاریخ را از دست داد و من هم دوستی خاص را از دست دادم. پله سه قلب داشت: برای فوتبال، برای خانواده و برای همه. کسی که با ستاره‌ها بازی کرد و همیشه فروتن ماند. 
من در سال 1977 به آمریکا رفتم چون واقعا می‌خواستم در یک تیم با پله در نیویورک کاسموس بازی کنم. آن دوره در کنار او یکی از بهترین تجربه‌های زندگی حرفه‌ای من است. ما در اولین فصل قهرمان آمریکای شمالی شدیم و پله از آن لحظه تا آخر من را برادر خطاب کرد. این افتخاری غیرقابل تصویر برای من بود. فوتبال همیشه به تو تعلق خواهد داشت! او همیشه اینجا خواهی بود. از تو برای بازی‌ات ممنونیم سلطان.»

دیدگاه‌ها