کد خبر : 1861898 | 09 دی 1401 ساعت 12:22 | 19.3K بازدید | 5 دیدگاه

خیال چلسی راحت شد: دو ستاره می‌مانند

مدیران چلسی از تمدید قرارداد انگولو کانته و جورجینیو با این باشگاه اطمینان دارند.

خیال چلسی راحت شد: دو ستاره می‌مانند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کانته و جورجینیو در پایان فصل جاری با باشگاه چلسی به اتمام خواهد رسید و مدیران این باشگاه از مدتی قبل به دنبال امضای قرارداد جدیدی با این دو بازیکن بودند. 
هر دوی این بازیکنان و خصوصا کانته نقش مهمی در موفقیت‌های چند سال اخیر چلسی داشته‌اند و همین باعث شده است که چند باشگاه دیگر اروپایی شرایط آنها را زیر نظر داشته باشند و با توجه به این که قرارداد آنها هنوز تمدید نشده، هر باشگاه خارجی می‌تواند از اول ژانویه با آنها وارد مذاکره شده و پیش قرارداد امضا کند. 
پیش از این گفته شده بود که پاری سن ژرمن علاقه بسیار زیادی به جذب این هافبک فرانسوی دارد و ممکن است به زودی پیشنهادی را به او ارائه کند. 

1779277

از سوی دیگر، جورجینیو نیز مورد توجه چند باشگاه مطرح ایتالیایی از جمله یوونتوس و میلان قرار گرفته و علاقه زیادی هم به بازگشت به کشور محل تولدش دارد اما در عین حال از بازی تحت هدایت گراهام پاتر راضی است. 
مدیران چلسی در چند هفته اخیر مذاکرات با نمایندگان این دو بازیکن را ادامه دادند و حالا به نظر می‌رسد دیگر نگرانی از بابت جدایی آنها ندارند و امیدوار هستند که به زودی قرارداد جدیدی با هر دوی آنها به امضا برسانند تا حضورشان در استمفوردبریج در چند سال آینده را تضمین کنند. 

دیدگاه‌ها