کد خبر : 1861916 | 09 دی 1401 ساعت 13:45 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

پیام مودریچ برای آنچلوتی: می‌خواهم بازی کنم

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، قصد دارد در بازی امشب این تیم برابر وایادولید به میدان برود.

پیام مودریچ برای آنچلوتی: می‌خواهم بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی وایادولید به مصاف این تیم خواهد رفت. 
این اولین بازی رئال پس از پایان وقفه برگزاری جام جهانی 2022 قطر است و همین باعث شده که تردیدهای بسیاری درباره ترکیب مدنظر کارلو آنچلوتی در این بازی وجود داشته باشد. 
تعدادی از بازیکنان رئال مادرید از جمله اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا که به همراه تیم ملی فرانسه به فینال جام جهانی 2022 راه پیدا کرده بودند و همچنین لوکا مودریچ که به همراه تیم ملی کرواسی به مدال برنز این رقابت‌ها رسید به تازگی و با پایان تعطیلاتی که داشتند بار دیگر به تمرینات رئال اضافه شدند. 

1737175

رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته خبر داده بودند که آنچلوتی قصد استفاده از این بازیکنان را ندارد چون نمی‌خواهد با توجه به فشردگی مسابقات هیچ ریسکی روی آنها انجام دهد اما حالا به نظر می‌رسد که خواسته مودریچ چیز دیگری است. 
روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده است که مودریچ به آنچلوتی اطلاع داده است که می‌خواهد امشب در ترکیب رئال مادرید به میدان برود و نیازی به استراحت ندارد. این ستاره کروات مشتاق است که هرچه زودتر به فوتبال باشگاهی برگردد و مانند گذشته در ترکیب رئال مادرید تاثیرگذار باشد. 
باید دید که در نهایت تصمیم کارلتو برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در بازی امشب برابر وایادولید چه خواهد بود. 

دیدگاه‌ها