کد خبر : 1861930 | 09 دی 1401 ساعت 16:00 | 14.9K بازدید | 8 دیدگاه

در کیفیت داروین تردیدی نیست

کلوپ: لواندوفسکی هم مثل نونیز گل‌نزن بود

یورگن کلوپ در دفاع از داروین نونیز گفت که زمانی روبرت لواندوفسکی هم در دورتموند شانس های زیادی را خراب می کرد.

کلوپ: لواندوفسکی هم مثل نونیز گل‌نزن بود

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 64 میلیون پوند از بنفیکا به لیورپول پیوست و تا به اینجا در 20 بازی در همه رقابت ها توانسته 9 گل بزند که آمار چندان بدی هم نیست ولی به او بیشتر به خاطر خراب کردن بیش از اندازه شانس های گلزنی انتقاد می شود. داروین را با ارلینگ هالند که در سیتی به ماشین گلزنی تبدیل شده نیز مقایسه می کنند و این کار ستاره اروگوئه ای را خراب تر کرده است.

1786262

یورگن کلوپ، مربی لیورپول، در نشست خبری بازی با لستر از مهاجم تیمش دفاع کرد و گفت:«نمونه های مشابه داروین نونیز را می توانم برای‌تان مثال بزنم که یکی‌اش همین روبرت لواندوفسکی است. زمانی که در دورتموند مربی بودم، روبرت بازیکن من بود و در برخی جلسات تمرینی حتی یک شوتش را گل نمی کرد. با او شرط می بستم که اگر بیش از 10 شوت را گل کند، 10 یورو به او هم خواهم داد و در غیر این صورت او باید 10 یورو به من بدهد. همیشه هم جیب من پر از پول می شد.»

کلوپ ادامه داد:«همه موافقیم که کیفیت داروین نونیز بالاست ولی او تا به اینجا در حد توانایی هایش کار نکرده و می تواند بسیار بهتر از اینها باشد. مثلا در همین بازی اخیر برابر استون ویلا او در نیمه دوم شانس خوبی نصیبش شد ولی عجله کرد. می توانست کمی بیشتر پیشروی کند و سپس تصمیم بگیرد ولی همه چیز روبراه خواهد شد و در این اطمینان دارم. شرایط الان او مثل شرایط یک دهه پیش لواندوفسکی است.»

دیدگاه‌ها