کد خبر : 1861935 | 09 دی 1401 ساعت 16:12 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

چرا حکم لوا اینقدر دیر معلق شد؟

ژاوی: فکر نمی‌کردم فردا لواندوفسکی را داشته باشیم

ژاوی می گوید تصور نمی کرد فردا روبرت لواندوفسکی را در دربی در اختیار داشته باشند و متعجب است که چرا تعلیق محرومیت او اینقدر دیر اعلام شد.

ژاوی: فکر نمی‌کردم فردا لواندوفسکی را داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در نوکمپ بارسلونا در دربی کاتالونیا میزبان اسپانیول است. بارسا پس از 14 بازی با دو امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین است ولی شاید امشب با برتری رئال صدر را از دست بدهد. آبی اناری ها تحت هر شرایطی فردا محکوم به پیروزی خواهند بود. خبر خوب برای بارسا معلق شدن موقت محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی است و او فردا می تواند در دربی بازی کند.

1786267

ژاوی در مورد دربی گفت:«در فرم مطلوبی به دربی رسیده ایم و تیم در روزهای اخیر خوب تمرین کرده است. امیدوارم حداقل به همان خوبی آخرین بازی قبل از جام جهانی برابر اوساسونا باشیم. این یک دربی است و همه با انگیزه هستند. پس از یک ماه و نیم، لالیگا دوباره برای ما شروع می شود و هیجان زده ایم. هدف ما قهرمانی است و باید حداکثر امتیازات لازم را بگیریم. خوشبختانه همه بازیکنان حتی رونالد آرائوخو نیز در دسترس هستند. محرومیت لواندوفسکی هم معلق شد و خوشحالم که او را نیز در اختیار داریم. اسپانیول تیم خوب و جنگنده ای است و مربی شایسته ای هم دارند. معتقدم اسپانیول مستحق کسب امتیازات بیشتری بوده و فردا برابر ما انگیزه بالایی دارند.»

تعلیق محرومیت لواندوفسکی:«محرومیت لوا غیرمنصفانه و سنگین بود و خوشحالم که فعلا این حکم معلق شده است ولی نمی دانم حکم نهایی چه خواهد بود و اینکه او را برابر اتلتیکو خواهیم داشت یا خیر. بازی ما برابر اوساسونا یک ماه و نیم پیش بود و نمی دانم چرا اینقدر دیر محرومیت لوا تعلیق شد. هرچند دیر ولی در هر صورت خوشحالم که او را فردا در اختیار داریم. من ساعتی قبل این خبر را شنیدم و خودمان را بدون لوا آماده بازی کرده بودیم و حالا برنامه هایم برای دربی عوض خواهد شد.»

1786256

احتمال جدایی سرخیو بوسکتس در تابستان:«سرخیو تا پایان فصل قرارداد دارد و تمایل ما تمدید است ولی همه چیز به خود او بستگی دارد و ببینیم چه خواهد شد.»

وضعیت آرائوخو:«در جام جهانی وضعیت او را به دقت تحت نظر داشتیم. با مربی اروگوئه حرف زده بودیم تا در استفاده از او عجله نکند. در نهایت اما همه چیز به تصمیم بازیکن بستگی داشت و خوب یا بد، به هر حال بازی نکرد. آرائوخو در یک هفته گذشته عالی تمرین کرده و البته در مورد او همچنان محتاط خواهیم بود. او فردا از ابتدا بازی نمی کند.»

وضعیت دمبله:«عثمان از روزی که به تمرینات برگشته، عالی کار کرده و در دسترس است. بعضی ها می گویند دمبله در فینال جام جهانی افتضاح بازی کرد و شکست در فینال یک فاجعه بود ولی من چنین نظری ندارم. عثمان در جام جهانی از بهترین های فرانسه بود و در بالاترین سطح بازی کرد. او برای ما بازیکنی کلیدی است.»

مرگ پله:«به خانواده او تسلیت می گویم. پله از افسانه های فوتبال بود و تاریخ‌سازی کرد. همه دنیا او را مثل مارادونا، مسی و .... دوست داشتند و از درگذشت او متاسفم.»

دیدگاه‌ها