کد خبر : 1861965 | 09 دی 1401 ساعت 17:47 | 4K بازدید | 2 دیدگاه

از آنها گله دارم چون فکرشان سر جای خودش نبود

تارتار: با بازیکنانی که تمرکز ندارند، قطعا برخورد می‌کنم

سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید چهار بازیکن همیشه خوب ذوب آهن، نمایش ضعیفی مقابل صنعت نفت داشتند.

تارتار: با بازیکنانی که تمرکز ندارند، قطعا برخورد می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت حضور یافت و درباره این بازی گفت: من قبل از بازی پیشبینی کردم که این بازی می‌تواند دیدار سختی باشد و در روزی که 3-4 بازیکن همیشه خوب ما خیلی بد بودند، نزدیک بود بازی را از دست بدهیم. اما چند بازیکن دیگر ما جور این نفرات را کشیدند و توانستیم نتیجه 2-0 را جبران کنیم.

وی افزود: راضی نیستم، از چند بازیکنمان خیلی ناراضی‌ام و اشتباهات خیلی عجیبی داشتند و فکر کنم تمرکز نداشتند. چون نزدیک نقل و انتقالات است، جا دارد همین جا اعلام کنم تیمهایی که با بازیکن ما صحبت می‌کنند، نباید این کار را کنند و دور از اصول حرفه‌ای است. اگر پیشنهادی دارند با باشگاه انجام بدهند. بازیکن باید تمرکزش روی کار تیم خودش باشد و هر وقت به نقل و انتقالات رسید، می‌تواند با باشگاه صحبت کند.

او در پایان گفت: امروز چند بازیکن ما خوب نبودند و بدون تمرکز بازی کردند و از آنها گلایه دارم. امیدوارم که زود شرایط خوبشان را پیدا کنند اما خداراشکر می‌کنیم در روزی که 2-0 عقب بودیم و 15 دقیقه وقت داشتیم، توانستیم به بازی برگردیم و روند شکست‌ناپذیری را ادامه دهیم. من از بعضی بچه ها راضی نیستم و قطعا با آنها برخورد خواهیم کرد و صحبت لازم را هم خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها